printlogo


کد خبر: 258078تاریخ: 1401/8/3 00:00
ردبول- چلسی؛ ساعت 20:15
90 دقیقه تا صعـــــود

چلسی با صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا 90 دقیقه فاصله دارد. تیم گراهام پاتر در حالی در اتریش بازی دارد که با هفت امتیاز صدرنشین گروه E است اما تنها یک امتیاز و یک رتبه از میزبان خود بیشتر دارد.
توانایی ردبول برای رقابت با تیم‌های بزرگ اروپا همزمان با پرورش برخی از بهترین استعدادهای قاره تحسین‌برانگیز است اما ناتوانی در تبدیل تساوی به پیروزی باعث شده قهرمان اتریش جایگاهش در صدر جدول را از دست بدهد. تیم ماتیاس یایسل همچنان بدون شکست است و با توجه به تیم‌های گروه این دستاورد کمی نیست اما در دور قبلی مسابقات نتوانست برتری یک بر صفر مقابل دیناموزاگرب را حفظ کند. البته سرنوشت تیم سالزبورگی در آستانه بازی امشب دست خودش است و با پیروزی مقابل چلسی می‌تواند به مرحله بعد صعود کند اگر میلان و زاگرب مساوی شوند، از طرف دیگر اگر نتایج به نفعشان نباشد از جمع دو تیم اول گروه هم خارج می‌شوند. ردبول در 16 بازی آخر خود در رقابت‌های مختلف نباخته اما در آخرین بازی‌اش در لیگ اتریش مقابل اشتروم‌گراتس بدون گل متوقف شده و از 9 بازی آخرش در لیگ قهرمانان تنها دو برد به دست آورده.
چلسی هم به لطف دو پیروزی مقابل میلان با مجموع نتیجه 5 بر صفر به صدر جدول رسیده و اگر این بازی را ببرد، از صعود مطمئن می‌شود. تیم پاتر که در دو بازی آخرش در لیگ برتر مقابل برنتفورد و منچستریونایتد مساوی کرده، در هشت بازی با مربی جدید خود شکست نخورده ضمن اینکه می‌دانند ردبول در هفت بازی قبلی خود با تیم‌های انگلیسی هرگز به پیروزی نرسیده. نخستین بازی چلسی با مربیگری پاتر، تساوی یک‌-یک مقابل سالزبورگ در استمفوردبریج بود که نوآه اوکافور گل رحیم استرلینگ را خنثی کرد و تعداد گل‌هایش در این فصل لیگ قهرمانان را به سه عدد رساند.
 
اخبار تیمی
سالزبورگ مصدومان زیادی برای این بازی دارد اما کاپیتان 36 ساله تیم، آندریاس اولمر انتظار دارد بعد از آسیب‌دیدگی جزئی در ترکیب اصلی باشد.
بخش درمان چلسی به اندازه میزبان امشب شلوغ نیست اما وسلی فوفانا و ریس جیمز به خاطر مصدومیت زانو به این بازی نمی‌رسند و انگولو کانته تا چند ماه درگیر آسیب‌دیدگی همسترینگ است. کالیدو کولیبالی مقابل منچستریونایتد بازی نکرد و پاتر گفت در تساوی با برنتفورد آسیب دیده و وضعیتش باید بررسی شود.

ترکیب احتمالی
ردبول سالزبورگ: کوهن؛ ددیچ، سولت، پاولوویچ، اولمر؛ کیائرگارد، گورنادوات، سیوالد؛ سوچیچ؛ اوکافور، سسکو
چلسی: کپا؛ آسپیلیکوئتا، شالوبا، سیلوا، چیلول؛ گالاگر، ژرژینیو، لوفتوس چیک؛ ماونت، هاورتز، استرلینگ


 


Page Generated in 0.0056 sec