printlogo


کد خبر: 258076تاریخ: 1401/8/3 00:00
خبر

واکنش خلیلی به لغو انتخابات سوارکاری:
به دیوان عدالت اداری شکایت می‌کنیم

رئیس سابق فدراسیون سوارکاری نسبت به لغو مجدد انتخابات فدراسیون سوارکاری واکنش نشان داد و اعلام کرد که مسأله را از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری خواهد کرد.
مسعود خلیلی در این باره گفت: «دوستان اعلام کرده‌اند به دلیل بازبینی آیین‌نامه، ‌مجمع لغو می‌شود. در ابتدا درخواست می‌کنیم صورتجلسه‌ای که اعضای مجمع امضا کرده‌اند را رسانه‌ای کنند چرا که می‌توانیم بگوییم هیچ یک از اعضای مجمع چنین درخواستی را از وزارت ورزش و جوانان نداشته‌اند. آیین‌نامه مذکور به هر حال به تصویب مجمع عمومی فدراسیون سوارکاری رسیده است و جزو آیین‌نامه‌های جاری و قانونی است و باید قانون و مصوبات اجرا شوند.»
رئیس سابق فدراسیون سوارکاری به ماجرای توافق با وزارت ورزش هم اشاره کوچکی می­‌کند: «بنده هیچ ادعایی برای ریاست ندارم و در شرایطی به حکمی غیرقانونی تن دادم که اعضای مجمع فدراسیون سوارکاری مخالف و ناراضی بودند اما به دلیل اینکه صلاح ورزش کشور را در نظر گرفتم، با تصمیم وزارت ورزش همراه شدم.»

36 کشور جواز حضور در پاریس را گرفته‌اند
ایران با تک سهمیه وارد لیست شد

تاکنون 36 کشور توانسته‌اند سهمیه‌های المپیک پاریس را کسب کنند که به لطف سهمیه رستمیان، ایران نیز در این فهرست قرار گرفت. تاکنون در هفت رشته سوارکاری، ژیمناستیک، تیراندازی، فوتبال، بسکتبال، موج سواری و ترای اتلون توزیع سهمیه المپیک آغاز شده است که ایران نیز در حال حاضر در تیراندازی توانسته یک سهمیه بگیرد. بازی‌های المپیک پاریس ۵ مرداد تا ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و تا تیرماه انتخابی‌های المپیک در برخی رشته‌ها از جمله دوومیدانی ادامه دارد.
 
دست خالی رکابزنان ایران در قهرمانی آسیا

تیم دوچرخه‌سواری کوهستان ایران عملکرد ضعیفی در رقابت‌های قهرمانی آسیا داشت و نتوانست روی سکو برود. مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی کره جنوبی برگزار شد و ایران هیچ مدالی در این رقابت‌ها به دست نیاورد. بخش کوهستان با وجود اینکه کمتر به آن توجه شده اما باز هم امید به مدال در آن وجود داشت که در این دوره از مسابقات از لیست کشورهای مدال‌آور بیرون ماند. در دوره قبل مسابقات که در تایلند برگزار شده بود، فرانک پرتو آذر مدال برنز کراس کانتری را گرفته بود و در حالی که این دوره هم در تلاش بود که به مدال برسد، بر اثر پنچری لاستیک دوچرخه‌اش شانس کسب مدال را از دست داد. برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا شش رکابزن اعزام شدند که هیچ کدام به مدال نرسیدند.

 


Page Generated in 0.0052 sec