printlogo


کد خبر: 258070تاریخ: 1401/8/3 00:00
خبر


معرفی نماینده‌های دوچرخه‌سواری برای حضور در مجمع
نمایندگان ورزشکاران، مربیان و داوران برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری مشخص شدند. در نشست کمیسیون ورزشکاران فرانک پرتوآذر به‌عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد. با رأی‌گیری از نفرات حاضر در کمیسیون به ترتیب محمد دانشورخرم، احسان خادمی، علی علی‌عسگری در بخش مردان و فرانک پرتوآذر، ماندانا دهقان و سولماز کربلایی در بخش زنان به‌عنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران در مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری انتخاب شدند. در نشست کمیسیون مربیان نیز امید سراجی به‌عنوان رئیس کمیسیون داوران انتخاب شد. همچنین رأی‌گیری با نفرات حاضر انجام و در پایان محمود وفایی و محمد ابوحیدری به‌عنوان نماینده مربیان مرد و ریحانه طالبی و فرشته چلانی به‌عنوان نماینده مربیان زن در مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری انتخاب شدند. در نشست کمیسیون داوران، محمدرضا صفاپور به‌عنوان رئیس کمیسیون داوران انتخاب شد. در پایان این رأی‌گیری نیز محمدرضا صفاپور به‌عنوان نماینده داوران مرد و پورحیدری به‌عنوان نماینده داوران زن در مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری انتخاب شدند.
 
ترکیب جهانی کوراش برای اعزام به هندوستان
کادرفنی تیم ملی کوراش ترکیب ملی‌پوشان این رشته رزمی را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان معرفی کرد.
رقابت‌های انتخابی مدعیان تیم ملی کوراش مردان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان هندوستان با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید. برهمین اساس و به ترتیب طبق نظر کادرفنی تیم ملی کوراش، علی قلی‌پور در 60- کیلوگرم، قاسم نوری‌‌زاده در 66- کیلوگرم، الیاس پاکدل در 73- کیلوگرم و محمدمحمدی بریمانلو در وزن 81- کیلوگرم، مسعود قوی‌بازو در وزن 90-کیلوگرم، جواد مرادی در وزن 100- کیلوگرم و فرزین شاهباز در وزن 100+ کیلوگرم ترکیب اصلی این تیم برای اعزام به رقابت‌های جهانی را تشکیل می‌دهند. مسابقات کوراش قهرمانی جهان در تاریخ 2 لغایت 7 آذر ماه در شهر پونام هندوستان برگزار می‌شود.
 
افتتاح آکادمی جودو با حضور سجادی
آکادمی تیم‌های ملی جودوی ایران و کمپ تیم‌های ملی ورزش‌های رزمی، با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان روز گذشته در تهران افتتاح شد. مراسم افتتاح سالن ورزش‌های رزمی و آکادمی ملی جودوی ایران در مجموعه ورزشی کبکانیان برگزار شد که در این مراسم حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو و یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی حضور داشتند. وزیر ورزش در ابتدای مراسم سه تابلوفرش را به‌عنوان هدیه از مسئولان فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی دریافت کرد سپس با حضور در پایگاه استعدادیابی و کمپ تیم‌های ملی این سالن را افتتاح کرد. در سالن مذکور یکسری تجهیزات بدنسازی جدید برای آماده‌سازی ورزشکاران تهیه شده است.
 


Page Generated in 0.0068 sec