printlogo


کد خبر: 258063تاریخ: 1401/8/3 00:00
خبر

پاداش 25 میلیونی در انتظار بازیکنان

جدال با نساجی در چهارچوب سوپرجام باشگاه‌های ایران همه نگاه‌ها را در حوزه استقلال به سوی خود متوجه ساخته است. دیداری که پیروزی در آن اولین جام این فصل را برای استقلالی‌ها به ارمغان خواهد آورد. به همین خاطر آبی‌ها تمهیدات ویژه‌ای را جهت افزایش انگیزه بازیکنان خود اتخاذ کرده‌اند. اینطور که از اردوی استقلال خبر می‌آید اگر آبی‌ها بتوانند نساجی را شکست دهند و قهرمان سوپرجام شوند، هر یک از بازیکنان این تیم مبلغ ۲۵ میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد.

ناراحتی مربیان استقلال:
تکلیف شکایت ما از جواد منافی فراموش شد؟

در جریان بازی استقلال و نساجی که چند هفته قبل برگزار شد و آبی‌پوشان توانستند این تیم را در ورزشگاه آزادی شکست بدهند جدال لفظی میان ریکاردو ساپینتو و جواد منافی به وجود آمد و مقامات باشگاه استقلال بلافاصله پس از پایان مسابقه با طرح شکایتی خواهان رسیدگی به آنچه که رفتار خارج از عرف مربی نساجی مطرح کرده بودند، شده و مدعی شدند او از ادبیات مناسبی کنار زمین در مورد سرمربی آنها استفاده نکرده است. البته پرونده مذکور هنوز به نتیجه نرسیده و همین مسأله باعث ناراحتی استقلالی‌ها شده است. آبی‌ها معتقدند در حالی که مدت‌ها از پایان بازی می‌گذرد و استقلال و نساجی چند روز دیگر در چهارچوب سوپرجام به مصاف هم می‌روند هنوز خبری از شکایت آنها نشده و به این مسأله ترتیب اثر داده نشده است.

سوپرجام هدیه به منصورخان

استقلال در حالی هفته آینده مقابل نساجی قرار می‌گیرد که آبان ماه برای آنها یادآور درگذشت یکی از بزرگترین اسطوره‌های باشگاه‌شان است. نیمه اول آبان ۱۳۹۵ بود که منصور پورحیدری پدر معنوی باشگاه استقلال چشم از جهان فروبست و مسافر ابدیت شد. حالا آبی‌پوشان در آستانه سالگرد منصورخان برگزارکننده مسابقه سوپرجام خواهند بود و می خواهند با پیروزی در این مسابقه و بالا بردن کاپ قهرمانی آن را به خانواده منصورخان پورحیدری هدیه کنند.
 


Page Generated in 0.0058 sec