printlogo


کد خبر: 258047تاریخ: 1401/8/3 00:00
خبر


مومنی برگشت
محمد مومنی در جلسه هیأت مدیره استقلال شرکت کرد! عضو مستعفی هیأت مدیره استقلال که گفته می‌شد با آجورلو آمده و قصد ندارد با مدیرعامل جدید استقلال کار کند؛ اما روز گذشته در نشست هیأت مدیره استقلال شرکت کرد. البته حضور این عضو مستعفی به معنای آن نیست که تغییراتی در هیأت مدیره استقلال صورت نمی‌گیرد و به طور حتم یکی از پیشکسوتان استقلال به زودی به جمع استقلالی‌ها اضافه می‌شود. اما تا اینجای کار فعلاً بدون تغییر هیأت مدیره استقلال با حضور مدیرعامل جدید جلسه‌ای برگزار کرد. استقلال این روزها به یکی از بدهکاران بزرگ مالی تبدیل شده است و پرونده مالی مربیان و بازیکنان خارجی استقلال آنقدر روی دوش استقلالی‌ها سنگینی کرده که جلسه‌ای را چندی پیش با وزیر ورزش برگزار کردند تا راهکاری برای این پرونده‌های مالی استقلال پیدا کنند.
 
دی؛ ماه سرنوشت‌ساز
طبق تصمیم سازمان لیگ از هفده دی‌ماه فصل نقل و انتقالات لیگ برتر شروع می‌شود و تیم‌های لیگ برتری برای رفع ضعف‌های خود باید به فکر خرید بازیکن جدید باشند. با توجه به بازی‌های اخیر استقلال و نظر کارشناسان استقلال به یک هافبک بازیساز برای ادامه لیگ نیاز دارد و این هافبک با نظر ساپینتو باید خارجی باشد اما پرونده بدهی‌های استقلال اجازه مانور دادن این تیم در فصل نقل و انتقالات را نمی‌دهد!
 
بازهم بمبی  به نام مسی
علی فتح‌الله‌زاده به استاد بمب ترکاندن معروف است. خیلی‌ها معتقدند که فتح‌الله‌زاده چون فردی از جنس رسانه است می‌داند چطور و کجا چه حرف‌هایی بزند که ورق را برای تیمش برگرداند. بزرگترین بمبی هم که مدیرعامل استقلال در طول کار خود ترکاند آوردن مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس به استقلال بود. هاشمی‌نسب در دوران اوج خود به استقلال آمد و همین نکته از فتح‌الله‌زاده بین هواداران یک قهرمان ساخت. مدیرعامل استقلال با این کار توانست به خوبی اردوی رقیب را به هم بریزد. اما انگار فتح‌الله‌زاده با آن روزهای اوج خود فاصله گرفته است و شاید بمب‌هایی که قرار است بترکاند در زمان درستی نیست، البته اخیراً بمب آقای مدیرعامل بیشتر به اغراق بزرگ خبری شبیه است تا واقعیت. وقتی فتح‌الله‌زاده از آوردن مسی صحبت به میان می‌آورد نه تنها مخاطب فوتبال او را باور نمی‌کند بلکه این روزها حرف‌های آقای مدیرعامل با موجی  از مخالفت و انتقاد مواجه شده است. اینطوری شاید فتح‌الله‌زاده دیگر هوس بمب ترکاندن به سرش نزند.
 


Page Generated in 0.0059 sec