printlogo


کد خبر: 258042تاریخ: 1401/8/3 00:00
خبر


پایان مینی‌کمپ تیم ملی
سومین مرحله تمرینات ارزیابی فنی بازیکنان داخلی تیم ملی فوتبال در چمن آکادمی ملی فوتبال برگزار شد. آخرین تمرین تیم ملی فوتبال در سومین مرحله از ارزیابی فنی ساعت 10:30 صبح دیروز در چمن کمپ تیم‌های ملی برگزار شد و بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش به تمرین پرداختند.
 در بخشی از این تمرین تأکید سرمربی تیم ملی بر تصمیم‌گیری‌ سریع و صحیح بازیکنان بود که در تمریناتی متنوع بازیکنان این موضوع را تمرین کردند. ملی‌پوشان فوتبال ایران همچنین در چندین مرحله برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی را پشت سر گذاشتند و در نهایت بازی درون تیمی انجام دادند.
این بازیکنان پس از این تمرین برای انجام وظایف باشگاهی خود اردوی تیم ملی را ترک کردند. بازیکنان پرسپولیس با توجه به بازی پنجشنبه مقابل مس کرمان یکشنبه اردوی تیم ملی را با اجازه کی‌روش ترک کرده بودند و در تمرین روز گذشته غایب بودند.

اردوی حریف تیم ملی در عربستان
تونس، آخرین حریف تدارکاتی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی قرار است اردویی در کشور عربستان برگزار کند. تونس روز 13 نوامبر در دوحه با تیم ملی بازی می‌کند، ولی قبل از آن اردویی یک هفته‌ای از تاریخ 6 تا 13 نوامبر در عربستان دارد. پس از پایان اردوی تونس در شهر دمام، بازیکنان شاغل در اروپا به تیم اضافه خواهند شد و آنها با تیم کامل مقابل شاگردان کی‌روش قرار می‌گیرند.
این ششمین حضور تونس در جام جهانی است و آنها در مرحله گروهی به ترتیب با دانمارک، استرالیا و فرانسه روبه‌رو می‌شوند.

اعتراض به پخش نشدن مسابقات لیگ یک
مدیرعامل استقلال خوزستان معتقد است که پخش تلویزیونی بازی‌های لیگ یک باید اجباری شود و این می‌تواند از رخ دادن خیلی از مسائل در این رقابت‌ها پیشگیری کند.
کیوان بابادی گفت: «قطعاً لیگ یک، نمایشگاه و فروشگاهی از بازیکنان جوان و آینده‌داری است که می‌توانند خود را به فوتبال معرفی کنند و قطعاً یکی از راه‌هایی که این جوانان باید دیده شوند از طریق تلویزیون است. فارغ از مسائل داوری و نگاهی که به لیگ یک وجود دارد، پخش مستقیم مسابقات باعث ایجاد انگیزه در بازیکن برای نمایش بهتر شده و ضمن اینکه معتقدم نظارت بیشتر بر رقابت‌ها را هم در بر خواهد داشت.» او اضافه کرد: «معتقدم سازمان لیگ برای پخش تلویزیونی مسابقات حتماً باید از واژه اجبار خطاب به باشگاه‌ها استفاده کند و این مهم یک الزام شود زیرا شک نکنید اگر تلویزیون به لیگ یک بیاید استعداد بازیکن‌ها نیز دیده می‌شود و مطمئن باشید اتفاقات بهتری برای سطح کیفی لیگ یک رقم خواهد خورد.»
 


 


Page Generated in 0.0041 sec