printlogo


کد خبر: 258041تاریخ: 1401/8/3 00:00
فلیک، گران‌ترین مربی حاضر در قطر
کی‌روش در ردیف مربیان ارزان جام جهانی

فهرست پردرآمدترین سرمربی‌های حاضر در جام‌ جهانی قطر اعلام شد و کارلوس کی‌روش در رده نوزدهم قرار دارد. به گزارش سایت گل، دستمزد کی‌روش 900 هزار یورو گزارش شده که کمتر از رقمی است که در دوره قبلی حضورش دریافت می‌کرد.
بر اساس این گزارش، هانسی دیتر فلیک، سرمربی آلمان با دستمزد سالانه 5/6 میلیون یورو در رده اول ایستاده است. گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس با حدود 8/5 میلیون یورو در رده دوم است و دیدیه دشان، سرمربی فرانسه که در جام جهانی قبلی توانست به قهرمانی برسد با 8/3 میلیون یورو در رده سوم قرار دارد.
تیته که هدایت برزیل، یکی از مدعیان جدی قهرمانی را به عهده دارد، با 6/3 میلیون یورو چهارمین دستمزد بالا را در میان مربیان حاضر در قطر دریافت می‌کند.
لوئیز فان‌خال (هلند، 9/2 میلیون یورو)، جراردو مارتینو (مکزیک، 9/2 میلیون یورو)، لیونل اسکالونی (آرژانتین، 6/2 میلیون یورو)، فلیکس سانچز (قطر، 4/2 میلیون یورو)، فرناندو سانتوز (پرتغال، 25/2 میلیون یورو) و مراد یاکین (سوئیس، 6/1 میلیون یورو) در این رده‌بندی به ترتیب در رده‌های پنجم تا دهم هستند.
در گروه B جام جهانی، بعد از ساوت‌گیت، برهالتر (امریکا، 25/1 میلیون یورو) دومین دستمزد بالا را دارد و در رده آخر رابرت پیج، سرمربی ولز (380 هزار یورو) ایستاده است. کمترین دستمزد در میان مربیان حاضر در قطر متعلق به جلیل قادری، سرمربی تونس است که سالانه 130 هزار یورو دریافت می‌کند.

 


Page Generated in 0.0068 sec