printlogo


کد خبر: 258011تاریخ: 1401/8/2 00:00
خبر


چشمک ستاره پنج میلیاردی پرسپولیس به قطر
پرسپولیس شانس دریافت بیشترین میزان پاداش حضور بازیکنانش در جام جهانی را دارد و ممکن است پنج بازیکن این تیم با حضور در لیست نهایی تیم ملی، از دریافت پاداش برخوردار شوند اما در این بین حضور بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی، تفاوت‌های جدی با دعوت از میلاد سرلک و مهدی ترابی دارد. با توجه به اینکه ترابی و سرلک در دو سال اخیر در عضویت تیم پرسپولیس بوده‌اند، تمام پاداش 160 هزار دلاری (در صورت حذف در مرحله گروهی) آنها به باشگاه پرسپولیس خواهد رسید اما بخشی از پاداش مربوط به پورعلی‌گنجی و بیرانوند در اختیار باشگاه‌های سابق آنها خواهد بود. با مصدومیت سرلک از ناحیه همسترینگ در نیمه اول بازی با سپاهان، نگرانی در مورد حضور او در جام جهانی شکل گرفت اما این بازیکن با یک هفته استراحت به تمرینات گروهی پرسپولیس برگشت و آماده حضور در میدان شد ولی یحیی روی او ریسک نکرد و ترجیح داد در سفر انزلی، سرلک تیمش را همراهی نکند تا کاملاً آماده حضور در اردوی تیم ملی و بازی‌های جام جهانی شود. حالا او در لیست 21 نفره تیم ملی جای گرفته است.
 
کارگروه پرسپولیس به‌دنبال مجوز حرفه‌ای
یکی از اتفاقات عجیب در فصل گذشته، حذف باشگاه پرسپولیس و همچنین استقلال از لیگ قهرمانان آسیا بواسطه عدم دریافت مجوز حرفه‌ای بود. اکنون باشگاه پرسپولیس با مدیریت رضا درویش با بررسی موانع موجود، کارگروهی تشکیل داده تا شرایط این باشگاه را برای دریافت این مجوز دنبال کند. مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به این موضوع اعلام کرد: «یک کارگروه در باشگاه کار را دنبال می‌کنند. مهم‌ترین آیتم برای AFC انضباط مالی است که ما تا این لحظه بدهی‌ها را پرداخت کردیم. جلساتی هم در ادامه خواهیم داشت. امسال که لیگ قهرمانان نداریم و تعطیل است. اگر ما این فصل قهرمان شویم ان‌شاءالله در فصل آینده در آسیا خواهیم بود.» درویش طی مدت اخیر موفق شده طی مذاکراتی که با برخی طلبکاران این باشگاه داشته، بدهی‌های مربوط به آنها را پرداخت کند تا از حیث انضباط مالی این باشگاه به دریافت مجوز حرفه‌ای نزدیک شود.
 
هشدار به پرسپولیس
مس کرمان بعد از 9 سال دوری از لیگ برتر، پنجشنبه یکی از بازی‌های جذاب خود را در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس انجام خواهد داد.
هرچند خیلی از هواداران پرسپولیس دوست دارند که تیم آنها با سه امتیاز این بازی خانگی، صدرنشینی را قبل از تعطیلات جام جهانی کاملاً تثبیت کند و با امتیاز عالی راهی دربی شود اما حریف آنها از کرمان تیمی است که نشان داده آزار تیم‌های پرستاره را خیلی خوب بلد است. پس پرسپولیسی‌ها باید مواظب باشند اشتباه نکنند تا صدر از دست نرود.


Page Generated in 0.0062 sec