printlogo


کد خبر: 257999تاریخ: 1401/8/2 00:00
قاسم حدادی‌‌فر: باید بهتر از قبل بازی کنیم
اصول دفاعی را در تیم تقویت کردیم

قاسم حدادی‌فر مربی ذوب‌آهن درباره شرایط این تیم در لیگ برتر می‌گوید: «به نظرم روند نسبتاً خوبی داشتیم و در این فصل همه به این باور رسیدند که ذوب‌آهن به تیم شکست‌ناپذیری تبدیل شده است. ما تا بازی هفته نهم که مقابل استقلال شکست خوردیم، بسیار پرقدرت پیش رفتیم و هیچ شکستی نداشتیم. تیم ما با وجود بازی خوبی که مقابل استقلال ارائه داد، بدشانس بود. در رقابت با گل‌گهر نیز می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما یک گل را اوایل بازی دریافت کردیم و تیم حریف تا انتهای بازی از همان گل محافظت کرد.»
 حدادی‌فر درباره تفاوت این تیم از نظر بحث فنی نسبت به اول فصل توضیح داد: «قبول داریم که شرایط تیم ما نسبت به اوایل فصل کمی بد شده اما بزودی جایگاه خودمان را به‌دست می‌آوریم. بازیکنان خوبی را اوایل فصل گرفتیم و شاکله اصلی تیم را حفظ کردیم. مصدومیت بعضی از بازیکنان مشکل‌ساز شد و به ترکیب تیم لطمه زد. هدف ما کسب نتایج بهتر نسبت به سال گذشته خودمان است نه لزوماً کسب قهرمانی. این مسأله به این معنا نیست که به‌دنبال قهرمانی نیستیم اما قطعاً آنقدر تلاش می‌کنیم تا از جایگاه هفتمی که فصل گذشته کسب کردیم، رده بهتری را به‌دست بیاوریم.»
 او ادامه داد: «باشگاه خوبی هستیم اما واقعاً نمی‌توانیم به اندازه تیم‌های صدر جدول خرج کنیم. اصول دفاعی را در تیم قوی کردیم که باعث شده تیم‌های دیگر بدانند گل‌ زدن به ذوب‌آهن و نزدیکی به دروازه ما کار ساده‌ای نیست. باید بازیکنان خط حمله را نیز کمی تقویت کنیم تا بتوانیم نتایج بهتری در هفته‌های آینده بگیریم. البته مصدومیت طولانی‌‌مدت سعید باقرپسند در خط حمله بر عملکرد فاز تهاجمی ما تأثیر منفی گذاشت.»
 مربی ذوب‌آهن درباره فصل جاری لیگ برتر می‌گوید: «این فصل لیگ باکیفیتی نداریم و حواشی بسیاری بر فوتبال تأثیر گذاشته است. عوامل مختلف و حواشی بسیار باعث شده که نسبت به سال‌های گذشته اشتیاق مردم به فوتبال کمتر شود که این مسأله تأثیر مستقیم بر روند بازیکنان و کادرفنی دارد.»


Page Generated in 0.0057 sec