printlogo


کد خبر: 257994تاریخ: 1401/8/2 00:00
خبر


سجاد دانایی:
 مقابل سپاهان نمایش خوبی ارائه ندادیم

سجاد دانایی مدافع تراکتور درباره بازی تیمش مقابل سپاهان می‌گوید: «در شروع بازی سپاهان فشار زیادی روی تیم ما ایجاد کرد و از طرفی شرایط آب و هوایی در اصفهان برای ما بسیار سنگین بود. ما گل زودهنگام خوردیم و در ادامه محمدرضا اخباری هم اخراج شد و متأسفانه در نیمه اول سه گل از حریف دریافت کردیم و با وجود اینکه در نیمه دوم دو گل زدیم ولی نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم.»
 او ادامه داد :«ما نمایش چندان خوبی نداشتیم ولی اخراج اخباری تأثیر مهمی در نتیجه این مسابقه داشت چون او بهترین بازیکن تراکتور است و در این هفته‌ها بهترین عملکرد را از خودش نشان داد.»
دانایی درباره اینکه بعد از مدت‌ها در ترکیب تراکتور قرار گرفت، توضیح داد: «من در دو هفته ابتدایی بازی کردم و بعد از آن نیمکت‌نشین شدم. هیچ‌وقت هم نسبت به این موضوع اعتراض نکردم و همیشه تابع تصمیم سرمربی بودم. من فقط وظیفه دارم که خوب تمرین کنم.» مدافع تراکتور در خصوص اینکه برخی معتقدند این تیم شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ ندارد، می‌گوید: «در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و فاصله تیم ما با تیم‌های بالانشین زیاد نیست. تراکتور هنوز هم به قهرمانی فکر می‌کند و من تیم‌ خودمان را جزو مدعیان می‌دانم.»
 
مجتبی ابراهیمی:
 مطهری به نساجی آرامش و انسجام داده است

 مجتبی ابراهیمی معاون باشگاه نساجی درباره شرایط این تیم توضیح داد: «ما یک تیم تمام خصوصی هستیم و از جیب دولت خرج نمی‌کنیم و مالک باشگاه بدون هیچ چشم‌داشتی هزینه می‌کند. تاکنون بیش از ۴۰ درصد به اعضای تیم پرداختی داشتیم که درصد قابل توجهی است. مطهری به تیم آرامش داده و انسجام و رفاقت بین بازیکنان ایجاد شده است. شاکله اصلی تیم ما ۳ سال است کنار هم بازی می‌کنند و از نظر فنی هم به شرایط خوبی رسیدیم. امیدوارم با کمک مدیران و هنر کادرفنی شرایط بهتر از این هم پیدا کنیم.» او درباره وضعیت بازی سوپرجام توضیح داد: «سه شهر سیرجان، مشهد و اصفهان برای زمین بی‌طرف پیشنهاد شد اما باشگاه ما نظرش این است که اگر قرار بر توافق دو باشگاه باشد، میزبان بین دو ورزشگاه شهید وطنی و آزادی با قرعه‌کشی مشخص شود. بازی بدون تماشاگر است و با این شرایط همان قرعه‌کشی بین دو ورزشگاه می‌تواند بهترین تصمیم باشد. شرایط چمن ما هم خوب است و جای حرف و حدیثی نمی‌گذارد.»
 
شروین بزرگ:
 بازی مقابل پرسپولیس در آزادی آسان نیست

 شروین بزرگ مهاجم مس کرمان درباره بازی تیمش مقابل پرسپولیس می‌گوید: «به هر حال بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آسان نیست. این بازی خیلی سخت است و امیدوارم کم اشتباه ظاهر شویم و حداقل یک امتیاز مسابقه را بگیریم. ما در بازی استقلال هم بد نبودیم و به‌دلیل اشتباهی کوچک بازنده از زمین خارج شدیم. امیدوارم دست پُر به تعطیلات برویم.»


Page Generated in 0.0057 sec