printlogo


کد خبر: 257992تاریخ: 1401/8/2 00:00
مس و جادوگری؟خنده دار است
خدایی: مقابل پرسپولیس حتماً امتیاز می‌خواهیم

سمیرا شیرمردی
 خبرنگار

میلاد خدایی مدافع مس کرمان از پیروزی تیمش مقابل صنعت‌نفت آبادان خیلی خوشحال است و فکر می‌کند این برد می‌تواند کمک کند مقابل پرسپولیس بازی بهتری انجام دهند. خدایی که امید زیادی به روزهای بهتر مس کرمان دارد، در مورد پیروزی مقابل صنعت‌نفت، بازی با پرسپولیس و... صحبت می‌کند.

 اوضاع مس کرمان بعد از برد مهمی که مقابل صنعت‌نفت آبادان به دست آورد، چطور است؟
با توجه به بردی که آوردیم الان شرایط خیلی فرق کرد. به هر حال ما سال اولی است که به لیگ برتر آمدیم و شرایط‌مان نسبت به دیگر تیم‌ها متفاوت است. در بازی با آبادان شکل تیمی و انسجام بهتری داشتیم. هفته به هفته جلوتر می‌رویم و بهتر می‌شویم. رقبای ما همین تیم‌های پایین جدول هستند که بتوانیم آنها را شکست دهیم. در هر صورت ما سال اول است که در لیگ برتر حضور داریم و انتظار از تیم زیاد نیست. مثلاً کسی توقع ندارد ما اول تا سوم شویم و همان رتبه هشتم، نهم و حتی دهم و یازدهم هم می‌تواند عالی باشد.
بعد از بازی با پیکان که بردید، دیگر هیچ بردی نداشتید تا بازی با صنعت‌نفت. در این مدت حتماً فشار زیادی روی تیم مس بود.
بله، صددرصد همین طور است. چون سال اول است صعود کردیم نیاز به زمان داشتیم. درست است بیشتر بازیکنان از پارسال ماندند اما شرایط فرق دارد. باید باتجربه‌تر شویم و شرایط تیم را بسنجیم. بعد از بازی با پیکان، ما باخت و مساوی آوردیم که واقعاً حق‌مان نبود. شاید به خاطر بی‌تجربگی بازیکنان باشد اما همان‌طور که گفتم رفته‌رفته بهتر می‌شویم.
این هفته بازی مهم و سختی مقابل پرسپولیس دارید...
بازی با پرسپولیس بالاخره بازی متفاوتی است، مخصوصاً اینکه در آزادی برگزار می‌شود. همه تیم‌ها همیشه جلوی این تیم‌ها انگیزه دارند که ما هم به همین صورت هستیم. تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی خوبی که انجام می‌دهیم با دست پر و امتیاز برگردیم.
یعنی فکر می‌کنید بتوانید از پرسپولیس امتیاز کسب کنید؟
چرا نشود؟! تیم ما الان به لحاظ روحی، روانی شرایط خیلی خوبی دارد. درست است که پرسپولیس تیم بزرگی است و در صدر جدول قرار گرفته اما ما هم می‌رویم که نشان دهیم تیم خوبی هستیم.
پس برای مساوی به زمین می‌روید؟
احتمالاً.
برای گرفتن تساوی هم حتماً تدافعی بازی خواهید کرد...
بالاخره هر تیمی تاکتیکی دارد و باید ببینیم کادرفنی چه تدابیری دارد. ممکن است جلوی یک تیم ضعیف تدافعی بازی کنیم و جلوی یک تیم قوی، حمله‌ای. بستگی به شرایط بازی دارد و اینکه کادرفنی چه چیزی از ما می‌خواهد. ما تمام تلاش‌مان این است که با امتیاز برگردیم.
 بدون تماشاگر بودن بازی چقدر می‌تواند روی روند این بازی مهم تأثیر بگذارد؟
واقعاً فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد و مثل یک بازی دوستانه می‌ماند که کمی رسمی‌تر است. بازی بدون تماشاگر، باعث می‌شود سطح کیفی بازی پایین بیاید و شرایط اصلاً خوب نیست. امیدوارم تماشاگران زودتر برگردند و باز هم ورزشگاه‌ها را پر کنند.
اما در این بازی بدون شک نبود تماشاگران می‌تواند به نفع مس کرمان باشد.
صددرصد به نفع ماست اما حضور تماشاگران به 2 طرف انگیزه می‌دهد. درست است که تماشاگران مال آنهاست اما اگر از فشار اولیه در‌بیاییم بعد از آن، حضور آنها می‌تواند به تیم ما انگیزه زیادی بدهد که این به نفع ما خواهد شد.
مدتی قبل بحث جادوگر در مس کرمان خیلی مطرح بود. در مورد این مسأله هم صحبت می‌کنی؟
والله این موضوع خیلی وقت است که تمام شده و باید بگویم خیلی خنده‌دار بود. به نظرم مطرح شدن بحث جادوگر شیطنت کسانی است که زورشان نرسیده و نتوانستند منافع ببرند. اگر قرار به دعا و جادو باشد، الان تیم‌های عربستان و عراق باید قهرمان دنیا می‌شدند چون در آنجا زیارتگاه‌های زیادی وجود دارد. به هر حال بحث جادوگر در مس کرمان خنده‌دار بود و بهتر است در مورد آن دیگر صحبت نکنیم.
گفتی این فصل دنبال رتبه تک رقمی هستید؟
بله، رتبه هشتم، نهم برای ما عالی است.
کار با فرزاد حسین‌خانی چطور است؟
من از سال پیش در مس کرمان حضور دارم و زیر نظر آقای حسین‌خانی کار می‌کنم. حسین‌خانی مربی است که تاکتیک خاصی را در فوتبال دنبال می‌کند. به‌دنبال بازی فیزیکی است. ضمن اینکه به لحاظ روانی هم روی تیم خیلی تأثیر می‌گذارد.


Page Generated in 0.0048 sec