printlogo


کد خبر: 257976تاریخ: 1401/8/2 00:00
برندگان و بازندگان منچستریونایتد مقابل چلسی
مصدومیت ترسناک واران، غیبت تلخ و شیرین رونالدو



منچستریونایتد به یک تساوی با ارزش 1-1 در زمین چلسی رسید. کاسمیرو گل تساوی یونایتد برابر چلسی را زد، دیداری که کریستیانو رونالدو آن را از خانه تماشا کرد. اما برندگان و بازندگان این بازی چه کسانی بودند؟
 
برنده و بازنده: رونالدو
تصمیم تن هاخ برای نبردن رونالدو به استمفوردبریج خبرساز شد. این بازیکن پرتغالی پس از تساوی یک - یک تیمش احساسات متناقضی داشته است. رونالدو را می‌توان برنده دانست چون یونایتد در خط حمله خوب نبود و نیاز به ضربه سر کاسمیرو داشت تا به گل برسد.
مارکوس رشفورد فرصت‌های خوبی را از دست داد و کپا برابر او خوب کار کرد. آنتونی هم باید برابر دروازه بهتر کار می‌کرد. اگر رونالدو که ۷۰۰ گل باشگاهی زده حضور داشت، مشکلات یونایتد کمتر می‌شد. تن هاخ بارها گفته که تیمش به رونالدو نیاز دارد. اما فراموش نکنیم که رونالدو هم به یونایتد نیاز دارد.
 
بازنده: جیدون سانچو
سانچو عملکردی ضعیف برای یونایتد داشت و تنها ۵۱ دقیقه بازی کرد. این بال سابق بوروسیا دورتموند در مدت حضور در زمین هیچ کار مثبتی انجام نداد. او در مالکیت توپ ضعیف بود و گیج و آشفته به نظر می‌رسید. عجیب نبود که در دقیقه ۵۱، شماره او را روی تابلو تعویض دیدیم. سانچو در ۵۲ بازی در تمامی رقابت‌ها تنها ۸ گل برای یونایتد زده است که برای یک بازیکن ۷۳ میلیون پوندی بسیار کم است.
 
برنده: کاسمیرو
یونایتد در آستانه چهارمین شکست در ۱۱ بازی در لیگ برتر بود تا اینکه کاسمیرو در دقیقه ۹۴ با ضربه سر گل زد. این ملی‌پوش برزیلی تعادل مناسبی نداشت اما توانست به شیوه رونالدو ضربه سر بزند. این بازیکن هر روز عضو مهم‌تری از تیم تن هاخ می‌شود.
 
بازنده: رافائل واران
فوتبال ورزش بی‌رحمی است و رافائل واران بی‌تردید این را حس کرد. او دچار مصدومیت شد و در اوایل نیمه دوم زمین را ترک کرد. آسیب‌دیدگی او در حدی است که شاید باعث شود جام جهانی را از دست بدهد. او داشت بار دیگر عملکرد خوبی را به نمایش می‌گذاشت تا اینکه فاجعه پدید آمد. واکنش واران و بازیکنان نشان می‌داد که اوضاع او خوب نیست. این ضربه سختی برای یونایتد هم خواهد بود. لیساندرو مارتینس هم برای مدتی طولانی غایب است.
 برنده: تیم‌های مدعی کسب سهمیه
چلسی و یونایتد به اندازه کافی برای پیروزی خوب کار نکردند. تیم تن هاخ در نیمه اول بهتر بود اما فرصت نمی‌ساخت و چلسی در نیمه دوم به نبرد بازگشت اما آنها هم نیاز به یک پنالتی داشتند تا به گل برسند. این نتیجه به سود هر تیمی است که در اندیشه کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

 


Page Generated in 0.0050 sec