printlogo


کد خبر: 257974تاریخ: 1401/8/2 00:00
خبر

هفته سوم لیگ برتر هندبال
برد آسان شاملی در جدال صدرنشینان

هفته سوم لیگ برتر هندبال یک رقابت حساس درون خود داشت. بازی حساس بین فینالیست‌های فصل گذشته لیگ برتر هندبال که در این فصل هم شانس‌های اصلی قهرمانی به حساب می‌آیند. در رقابت حساس شهید شاملی کازرون و سپاهان که بر سر تصاحب صدر جدول لیگ امسال هم بود، کازرونی‌ها بر خلاف تصور همه به یک برد آسان و شیرین دست پیدا کردند. یاران استکی در این مسابقات توانستند در یک بازی یک‌طرفه و با نتیجه 31 بر 23 از سد حریف نامدار خود عبور کرده و خودشان را به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی مطرح کنند.

قضاوت داور ایرانی تیر و کمان در امریکا

حسین نصیری‌نژاد، تنها نماینده داوری تیروکمان ایران و آسیا است که در مسابقات جهانی امریکا و مکزیک قضاوت کرد.
 حسین نصیری‌نژاد تنها نماینده داوری تیراندازی با کمان ایران و آسیا از بین 15 داور بین‌المللی در مسابقات جهانی فیلد امریکا قضاوت کرد. او همچنین در مسابقات «فینال فینالیست‌های جام جهانی» که در مکزیک برگزار شد، تنها نماینده داوری ایران و آسیا بود. نصیری‌نژاد به عنوان داور خط کلیه ٣٢ مسابقه را قضاوت کرد.

کاراته کاها راهی قونیه شدند
شروع رقابت‌های جهانی از چهارشنبه

تیم‌های ملی رده سنی پایه کاراته برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان دیروز تهران را به مقصد قونیه ترک کردند. دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کاراته در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال دختران و پسران از چهارم تا هشتم آبان ماه در قونیه ترکیه با حضور بیش از ۱۸۰۰ ورزشکار از ۱۰۴ کشور جهان برگزار می‌شود. کاروان کاراته ایران نیز با ۶۰ ورزشکار، مربی و داور در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. بعد از اینکه در روز سه‌شنبه انتخابات فدراسیون جهانی برگزار شود، مسابقات از روز چهارشنبه به صورت رسمی آغاز می‌شود.
 
 رقابت‌های کشتی امیدهای جهان
دیسکالیفه آزادکار ایران به خاطر تخلف پزشکی

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران به دلیل تخلف پزشکی از مسابقات قهرمانی امیدهای جهان در اسپانیا کنار گذاشته شد.
در جریان رقابت‌‌های ۵ وزن دوم کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در اسپانیا، سجاد غلامی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران که قرار بود در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به دیدار رده بندی و کسب مدال برنز به میدان برود، به دلیل تخلف پزشکی در سالن برگزاری از دور رقابت‌ها کنار گذاشته شد. غلامی روز شنبه در دور اول با نتیجه ۱۵ بر ۶ مغلوب ترنت هیدلای از امریکا شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. رقابت‌های رده بندی و فینال از ساعتی دیگر آغاز می‌شود که محمدصادق فیروزپور، امیرحسین فیروزپور و امیررضا معصومی نمایندگان اوزان ۷۴، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان خود می‌روند.


 


Page Generated in 0.0042 sec