printlogo


کد خبر: 257968تاریخ: 1401/8/2 00:00
خبر


پنجمین برد هراز در دیدار عقب افتاده
تغییر در صدر جدول لیگ والیبال

تیم هراز آمل در دیداری عقب‌افتاده از هفته نخست لیگ برتر والیبال که روز گذشته در آمل برگزار شد، مقابل ایفا سرام اردکان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. شاگردان بهروز عطایی در سه ست متوالی این بازی با نتایج 25 بر 19، 25 بر 19 و 25 بر 17 ایفا سرام را شکست دادند.
تیم هراز از پنج پیروزی متوالی خود 14 امتیاز دارد و ایفا سرام با دو پیروزی و سه شکست، پنج امتیازی است. به این ترتیب هراز هم در کنار فولاد سیرجان ایرانیان، دیگر تیم بدون باخت لیگ لقب گرفت و بالاتر از این تیم در صدر جدول رده‌بندی ایستاد.
 
تعویق دوباره انتخابات فدراسیون سوارکاری

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در نامه‌ای اعلام کرد که انتخابات فدراسیون سوارکاری در تاریخ ۳ آبان ماه برگزار نخواهد شد.
سید‌محمد پولادگر در نامه‌ای به محمود حیدری سرپرست فدراسیون سوارکاری اعلام کرد:
«با توجه به درخواست تعدادی از اعضای مجمع در رابطه با مشکلات موجود در فرایند انتخاب اعضای کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران شایسته است جهت بررسی مجدد دستـــــــــــــورالعمل‌های فوق، مجمع مذکور از تاریخ 3 آبان به تاریخ دیگری
موکول شود.»
 
کیش میزبان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان شد

با اعلام فدراسیون ناشنوایان، جزیره کیش به‌عنوان میزبان پنجمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان انتخاب شده است.
با توجه به وجود زیرساخت‌های مناسب کیش و الزام برای تقویت برخی زیرساخت‌ها، پنجمین دوره بازی‌های آسیایی 2024 ناشنوایان با حضور بیش از 2 هزار ورزشکار در رشته‌های ورزشی ناشنوایان از جمله فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، ورزش‌های رزمی، شطرنج، کشتی فرنگی و آزاد در این جزیره برگزار می‌شود.
 
اعزام تکواندوکاران به رقابت‌های پاکستان
سفر به اسلام آباد به جای منچستر

تیم ملی تکواندو کشورمان جهت حضور در تورنمنت بین‌المللی پاکستان عازم اسلام‌آباد خواهد شد.
چهارمین دوره رقابت‌های آزاد آسیا با حضور ۵۳۶ شرکت‌کننده طی روزهای ۱۰ تا ۱۳ آبان‌ماه به میزبانی کشور پاکستان در اسلام‌آباد برگزار خواهد شد.
از تیم ملی تکواندو ایران آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده و دانیال بزرگی با هدف کسب ۲۰ امتیاز از تورنمنت فوق در این رویداد با حریفان رقابت می‌کنند. حسن بشیری نیز در این رقابت‌ها حاضر است.
تیم ایران در حالی راهی این رقابت‌ها می‌شود که قرار بود این روزها در مرحله سوم گرندپری در منچستر مسابقه دهد که عدم صدور ویزا باعث شد تا به شرکت در مسابقات سطح پایین پاکستان بسنده کنند.
 


Page Generated in 0.0055 sec