printlogo


کد خبر: 257966تاریخ: 1401/8/2 00:00
خبر


جلسه فتح‌الله‌زاده و ساپینتو

 امروز قرار است جلسه‌ای بین فتح‌الله‌زاده و ساپینتو برگزار شود تا در مورد برنامه تعطیلات با هم بحث و مشورت کنند.
جمعه ششم آبان ماه پرونده لیگ برتر به خاطر جام جهانی به طور موقت بسته می‌شود و تیم‌ها در تعطیلات اجباری باید به فکر برنامه‌ای باشند که از شرایط ایده‌آل خارج نشوند.
در همین راستا قرار است امروز سرمربی استقلال به دیدار آقای مدیرعامل برود تا هر دو در خصوص تعطیلات لیگ تصمیم بگیرند. این‌طور که گفته می‌شود ساپینتو پیش از این درخواست اردوی خارجی داد اما اگر استقلال نتواند به این اردو برود، قطعاً اردوی داخلی برای شاگردان ساپینتو در نظر گرفته می‌شود.
 
خرید با کدام پول؟

پرونده بدهی استقلال آن قدر قطور و سنگین است که راهی برای استقلال در خصوص جذب بازیکن جدید خارجی نمی‌گذارد.
پرونده مالی استرا خودش به تنهایی می‌تواند کمر باشگاه استقلال را بشکند، به این پرونده باید بدهی میلیچ و چند بازیکن خارجی دیگر را نیز اضافه کرد. به تازگی هم مسئولان تیم قبلی قایدی پولشان را بابت انتقال این بازیکن طلب کرده‌اند. محبی و رضاوند هم دو بازیکنی هستند که پولشان را خواسته‌اند. آمار و ارقام نشان می‌دهد فتح‌الله‌زاده باید تمام افکار خود را معطوف این پرونده‌های مالی کند. به همین دلیل بعید است بتواند خواسته جدید ساپینتو را برآورده کند.
این‌طور که گفته می‌شود ساپینتو درخواست جذب هافبک خارجی کرده که بعید است شرایط مالی استقلال اجازه خرید چنین بازیکنی را بدهد.
 
آمانوف ناراضی از نیمکت‌نشینی

 هافبک ازبکستانی استقلال از نیمکت‌نشینی ناراضی است و به احتمال زیاد در نیم فصل از استقلال جدا می‌شود.
آمانوف از جمله بازیکنانی بود که فصل پیش با کلی سر و صدا به استقلال آمد. فرهاد مجیدی به سبک بازی این بازیکن علاقه خاصی داشت و از او استفاده می‌کرد اما برخلاف فرهاد، ساپینتو اصلاً به این بازیکن اعتقادی ندارد و او را نیمکت نشین کرده است.  این در حالی است که ساپینتو به سعید مهری بازی می‌دهد و مهری را تاکنون به آمانوف ترجیح داده است! به همین دلیل بازیکن ازبک استقلال که دلش نمی‌خواهد در ادامه فصل نیز به نیمکت بچسبد در نظر دارد نیم‌فصل با استقلالی‌ها خداحافظی کند.
بعید است ساپینتو هم مخالفتی با این جدایی داشته باشد. آمانوف هم به همراه چند بازیکن دیگر استقلال نیم‌فصل جمع استقلالی‌ها را برای پیوستن به تیم جدید خود ترک می‌کند.
 


Page Generated in 0.0058 sec