printlogo


کد خبر: 257960تاریخ: 1401/8/2 00:00
خبر

پیغام استراماچونی به استقلالی‌ها
تخفیفی در کار نیست!


استراماچونی طلبش از باشگاه استقلال را می‌خواهد و برای رسیدن به آن شکایتی را به فیفا داد که فیفا هم در نهایت استقلال را بازنده این شکایت اعلام کرد و قرار شد که باشگاه به سرمربی سابق خود تا ریال آخر حقوقش را پرداخت کند! استراماچونی بدون اینکه ذره‌ای بابت این موضوع ناراحت باشد و بخواهد قدری به استقلال ملاطفت به خرج دهد، با تمام زوری که داشت پرونده را به نفع خودش تمام کرد و این روزها هم که استقلال با مشکلات بزرگ مالی مواجه است، حتی حاضر نیست یک ریال به این باشگاه تخفیف بدهد. او به تازگی نیز از طریق وکیل خود به گوش مسئولان باشگاه استقلال رسانده که تخفیفی در کار نخواهد بود و تمام طلبش را خواهد گرفت. به این ترتیب باشگاه استقلال ناچار است علاوه براصل پول، برای ماه‌هایی که پرداخت بدهی به تأخیر افتاده جریمه دیر کرد نیز پرداخت کند که رقم بدهی به او هر روز در حال افزایش است.

هشدار جدی به مدیران آبی
موعد قسط دوم قایدی رسید


باشگاه استقلال در کنار بدهی‌های انباشته خود به زودی باید قسط دوم مربوط به انتقال مهدی قایدی را هم پرداخت کند. قایدی ابتدای فصل به استقلال آمد و پیش بینی می‌شد با توجه به هزینه‌هایی که برای استقلال شده بتواند عملکرد درخشانی از خود به جا بگذارد اما مهدی تا به امروز آن بازیکن دلخواه نبوده و هوادارانش را در انتظار گذاشته است. در واقع باشگاه استقلال این روزها هم ناچار است مهاجم خودش را احیا کند و هم مبلغی نزدیک به یک میلیارد تومان جفت و جور کند تا صدای باشگاه سابق قایدی در نیاید و یک شکایت دیگر درست نشود.

نیمکت‌نشینی پاسخ به عملکرد مطلوب مقابل فولاد
مرادمند از نیمکت‌نشینی راضی نیست


در روزی که غلامی در ترکیب اصلی استقلال حضور نداشت ساپینتو تصمیم گرفت مرادمند را به ترکیب اصلی تیمش ببرد. تصمیمی که برای استقلال نتیجه مطلوبی به همراه داشت و مرادمند توانست در تک گل استقلال مقابل فولاد نیز نقش مؤثری ایفا کند. علاوه بر آن گلی  که استقلال دریافت کرد هرگز روی اشتباه مرادمند نبود اما سرمربی استقلال بدون توجه به این درخشش در بازی بعد دوباره غلامی را وارد ترکیب استقلال کرد. هر چند که غلامی هم عملکرد بدی برای استقلال ندارد اما خیلی‌ها بر این باورند بار خط دفاع روی دوش داسیلوا است و مرادمند هم نباید بعد از آن بازی مطلوب دوباره نیمکت‌نشین می‌شد.
 


Page Generated in 0.0056 sec