printlogo


کد خبر: 257953تاریخ: 1401/8/2 00:00
خبر


تمرین تیم ملی با حضور لژیونرها
ملی‌پوشان دیروز در دو مرحله به تمرین پرداختند. بازیکنان تیم ملی در فاصله ٢٨ روز تا آغاز جام جهانی به تمرینات آماده‌سازی خود زیر نظر کارلوس کی‌روش ادامه دادند.
تمرین صبح از ساعت ١٠ و در دو مرحله انجام شد. در مرحله نخست بازیکنان با حضور در مجموعه تمرینی پک، تمرینات اختصاصی را زیر نظر ریکاردو و الکساندر لوپز انجام دادند و پس از پایان این بخش با حضور در زمین چمن آکادمی با هدایت سرمربی تیم ملی به تمرین با توپ مشغول شدند. پاس‌کاری سرعتی و تک‌ضرب، تمرینات تاکتیکی و تمرین ضربات نهایی و داخل چهارچوب بخش‌هایی از این تمرین جدی ملی‌پوشان بود.
چهار دروازه‌بان هم پس از انجام تمرینات اختصاصی در پک و پس از آن روی چمن، در بخش تمرینات تاکتیکی در درون دروازه قرار گرفتند و در مقابل ضربات تک ضرب بازیکنان مهاجم از دروازه حفاظت کردند. بازی درون تیمی در زمینی با ابعاد کوچک بخش دیگری از تمرین روز گذشته را تشکیل می‌داد. هوای مطبوع پایتخت در نخستین روز آبان و تمرینات متنوع سرمربی تیم ملی شادابی خاصی را ایجاد کرده بود.
 
بازگشت کاپیتان تیم ملی ساحلی
با تغییرات در مدیریت فدراسیون فوتبال، محمد احمدزاده به تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت شد. محمد احمدزاده در دوره ریاست میرشاد ماجدی از حضور در تیم ملی فوتبال محروم شده بود، ولی با تغییر و تحولات صورت گرفته به اردوی این تیم دعوت شد. همچنین با جدایی عباس هاشم‌پور از تیم ملی فوتبال ساحلی، محمد نادری به طور موقت هدایت تیم ملی را برای حضور در مسابقات بین قاره‌ای بر عهده دارد.
اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ساحلی جهت شرکت در مسابقات بین‌قاره‌ای ۲۰۲۲ امارات از تاریخ ۲ تا ۶ آبان در جزیره کیش برگزار می‌شود. همچنین با جدایی عباس هاشم‌پور از تیم ملی فوتبال ساحلی، محمد نادری به طور موقت هدایت تیم ملی را برای حضور در مسابقات بین قاره‌ای بر عهده دارد. مسابقات بین‌قاره‌ای از ۱۰ تا ۱۴ آبان برگزار می‌شود.
اسامی بازیکنان دعوت شده به این شرح است: مسلم مسیگر، مصطفی کیانی، محمد معصومی‌زاده، علی میرشکاری، سیدمهدی میرجلیلی، موحد محمدپور بلترک، سعید پیرامون، محمد احمدزاده، محمدعلی مختاری، امیرحسین اکبری فرتخونی، مهدی شیرمحمدی و حمید بهزادپور.
 
تساوی دختران نونهال فوتبالیست
دیدار تیم‌های ملی فوتبال دختران زیر ۱۵ سال ایران و ازبکستان با تساوی ۲ -۲ به پایان رسید. تیم ملی نونهالان دختر ایران در اولین مسابقه خود در تورنمنت آسیای مرکزی موسوم به کافا در رده سنی زیر ۱۵ سال مقابل ازبکستان به میدان رفت و در نهایت به تساوی 2-2 با حریف خود رضایت داد. پرنیا رحمانی در دقایق ۶۸ و ۷۲ هر دو گل ایران را به ثمر رساند. الینا شهبازی، پرنیا پیشدار، ستایش فیض‌رحیمی، سمانه قمری، پرنیا رحمانی، تانیا جهانشاهی، مائده بیرنگ، اسرا شیرعلی‌بیگی، شادان شاه میری، الینا میرزاپور و مریم دینی در ترکیب ایران مقابل ازبکستان قرار داشتند.
 


Page Generated in 0.0047 sec