printlogo


کد خبر: 257936تاریخ: 1401/8/1 00:00
28 روز تا جام جهانی

بیل به جام جهانی نمی‌رسد؟

 آسیب‌دیدگی گرت بیل هواداران و کادر فنی تیم ملی فوتبال ولز را قبل از آغاز جام جهانی نگران کرد.
به گزارش سان، تیم ملی فوتبال ولز یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی 2022 قطر است که در گروه دوم با تیم‌های انگلیس، امریکا و ایران همگروه است.
امید اصلی و نخست ولزی‌ها برای درخشش در جام جهانی گرت بیل است که البته آسیب‌دیدگی این بازیکن باعث نگرانی ولزی‌ها شده است.
بیل دیدار اخیر لس آنجلس گلکسی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد. بیل این بازی را از روی سکوها دنبال کرد و این باعث نگرانی هواداران ولز شده است.
طبق اعلام روزنامه سان این احتمال وجود دارد که بیل جام جهانی را از دست دهد.
گرت بیل بعد از جدایی از رئال مادرید باوجود پیشنهادهای زیادی که داشت راهی لیگ امریکا شد تا پیراهن لس‌آنجلس گلکسی را برتن کند و در این تیم عملکرد خوبی از خود نشان داده است.
 
 زمان خرید بلیت هواپیما برای سفر به قطر

سفیر ایران در دوحه خطاب به شهروندان ایرانی که قصد سفر به قطر برای تماشای بازی‌های جام جهانی فوتبال را دارند، گفت که اکنون زمان خرید بلیت هواپیما برای انجام این سفر است.
حمید رضا دهقانی، در صفحه توئیتر خود در این ارتباط نوشت: «به اطلاع هموطنان عزیزی که قصد دارند صرفاً برای تماشای بازی‌های ایران به دوحه سفر کرده و بعد از بازی به کشورمان بازگردند، می‌رساند که الان وقت خرید بلیت هواپیما از طریق سایت است.»
 
فالکائو: برزیل آماده قهرمانی است

اسطوره فوتبال برزیل براین باور است که سلسائو بیشترین شانس را برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد.
به گزارش اسپورت، تیم ملی فوتبال برزیل یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
آخرین قهرمانی سلسائو در جام جهانی به سال ۲۰۰۲ برمی‌گردد و بسیاری براین باور هستند که نوبت ششمین قهرمانی این تیم رسیده است که یکی از این افراد، فالکائو اسطوره فوتبال این کشور است.
پائولو روبرتو فالکائو، اسطوره برزیلی‌ها که سابقه حضور در دو فینال را با پیراهن سلسائو دارد، گفت: «به نظر تیم ملی فوتبال برزیل با هدایت تیته بیشترین شانس را برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ دارد. برزیل از یک طرف سرمربی باتجربه‌ای دارد و از طرف دیگر هم بازیکنان بسیار باکیفیت و خوبی دارد. برزیل در خط دفاعی بسیار خوب است و البته در خط حمله که بازیکنانی در اختیار تیته است که می‌توانند همه دستورات فنی او را در میدان اجرا کنند. به نظرم این برزیل آماده قهرمانی در جام جهانی است و بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.»
فالکائو درباره دیگر شانس‌های قهرمانی گفت: «آرژانتین بعد از برزیل بیشترین شانس را دارد. آلمان هم تیم خوب و باکیفیتی است و فرانسه هم مثل همیشه قوی است. تیم‌های انگلیس و پرتغال هم از دیگر مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند و البته بلژیک که نسل طلایی در اختیار دارد و این آخرین فرصت آنها برای قهرمانی است. آنها همواره حریف سرسختی هستند.»
 


Page Generated in 0.0049 sec