printlogo


کد خبر: 257930تاریخ: 1401/8/1 00:00
سوژه



تمجید سایت لیگ قطر از بمب تابستانی الغرافه
شاگرد استراماچونی شبیه مسی گل زد
آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال از سال گذشته هدایت الغرافه قطر را برعهده دارد. سرمربی ایتالیایی از زمان حضورش در لیگ ستارگان نتایج رضایت بخشی گرفته است. الغرافه در این فصل با گذشت 7 هفته از لیگ ستارگان در رده چهارم قرار گرفته و یکی از مدعیان است. یاسین براهیمی ستاره الجزایری بمب تابستانی استراماچونی برای الغرافه بود. صفحه رسمی سازمان لیگ ستارگان دیروز هنرنمایی شاگرد استراماچونی مقابل السد را به نمایش گذاشت. این بازیکن به سبک مسی با کنار زدن چندین بازیکن گلی تماشایی به ثمر رساند. سازمان لیگ ستارگان با تمجید از براهیمی دریبل این بازیکن را در تراز جهانی دانست که 5 بازیکن السد را از پیش رو برداشت و با یک ضربه چیپ زیبا دروازه رقیب را باز کرد.

پرداخت غرامت به روسیه برای فینال لیگ قهرمان
آلکسی سوروخین، مدیر کمیته سازماندهی بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در روسیه از پرداخت غرامت به این کشور توسط یوفا به خاطر لغو این مسابقه خبر داد.
در ابتدا قرار بود بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر سن‌پترزبورگ روسیه برگزار شود. سپس یوفا به دلیل آغاز جنگ این کشور در اوکراین حق میزبانی را از روسیه پس گرفت. در نهایت این بازی به میزبانی فرانسه برگزار شد.
سوروخین گفت: تمامی غرامت‌های لغو بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا از سوی یوفا به پیمانکاران پرداخت و این موضوع بسته شده است. یوفا اکنون هیچ بدهی ندارد. هیچ مشکلی هم وجود نداشت و فقط مقدار غرامت مدت طولانی مورد بحث قرار گرفت. این موضوع بحث‌های عادی و کاری بود. درباره بحث مالی یوفا با مدیران ورزشگاه سن‌پترزبورگ چیزی نمی‌توانم با قطعیت بگویم. از نظر ما تمامی هزینه‌های پیمانکاران پرداخت شده است.

داور سرشناس در سوگ فرزند 13ساله
تسلیت ایران ورزشی به خانواده اکبریان
پارسا فرزند 13 ساله محمدرضا اکبریان داور سرشناس فوتبال ایران صبح دیروز بر اثر ایست قلبی درگذشت تا خانواده این داور در سوگ فرزند خود بنشینند. مراسم خاکسپاری پارسا اکبریان امروز ساعت 10 صبح در بهشت سکینه شهر کرج برگزار است.
روزنامه ایران ورزشی این ضایعه دردناک را به محمدرضا اکبریان و خانواده او تسلیت می‌گوید.


Page Generated in 0.0051 sec