printlogo


کد خبر: 257919تاریخ: 1401/8/1 00:00
خبر


چهار بازیکن در خطر محرومیت از دربی
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش که در جدال مقابل ملوان به زعم علی صفایی با توجه به اتلاف وقت کارت زرد دریافت کرد، در کنار سروش رفیعی، محمد عمری و علی نعمتی ۴ بازیکنی هستند که در صورت دریافت کارت زرد مقابل مس کرمان در خطر از دست دادن دربی و جدال با استقلال قرار دارند. گئورگی گولسیانی هم برخلاف آمارهایی که منتشر شده فقط دو کارت مقابل ذوب آهن و هوادار دریافت کرده و سه کارته نبوده و در آستانه محرومیت نیست.
 
عسگری محروم از مس
در پایان بازی با ملوان و در خلال درگیری‌ها و حواشی لحظات آخر که منجر به اخراج مازیار زارع شد، صفایی تصمیم گرفت که یک نفر را هم از کادر پرسپولیس اخراج کند و لحظاتی بعد کارت قرمز را پیش روی آنالیزور گرفت. محمد عسگری عضو اخراج شده کادرفنی پرسپولیس است که با گزارش داور، بر اساس آنچه درگیری با حریف عنوان شده، کارت قرمز دریافت کرده است. به این ترتیب عسگری امکان حضور روی نیمکت پرسپولیس در بازی با مس کرمان را نخواهد داشت و از این بازی محروم شده است.
 
5 پرسپولیسی در پک
از بین 9 بازیکن تمرینی عصر جمعه تیم ملی 5 نفر پرسپولیسی بودند. علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری، مهدی ترابی و میلاد سرلک 5 بازیکنی بودند که عصر جمعه با حضور در مجموعه تمرینی پک، تمرینات ریکاوری خود را زیر نظر کارلوس کی‌روش و دستیاران او انجام دادند. این تمرین به‌مدت یک ساعت برگزار شد و بازیکنان پس از تمرین، در استخر مجموعه حاضر شدند. این بازیکنان دیروز هم در اردوی تیم ملی بودند و امروز هم در اختیار کی‌روش خواهند بود اما از فردا باید در تمرین پرسپولیس حاضر باشند.
 
اردوی خارجی تأیید شد
با توجه به تعطیلی لیگ در نیم‌فصل و برگزاری مسابقات جام جهانی، این باشگاه قصد دارد اردوی خود را در حاشیه خلیج فارس به‌مدت 10 الی 15 روز با انجام 4 دیدار تدارکاتی برگزار کند. این در حالی است که احتمالاً با توجه به حضور ملی‌پوشان این تیم در قطر بواسطه برگزاری دیدارهای جام جهانی، این تیم با چند غایب راهی اردوی خارجی خود می‌شود.
پرسپولیس پیش فصل راهی اردوی خارجی نشد و حالا می‌خواهد تلافی کند.


Page Generated in 0.0058 sec