printlogo


کد خبر: 257913تاریخ: 1401/8/1 00:00
خبر


تفاهمنامه همکاری با بانک شهر
دیروز رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مدیرعامل بانک شهر تفاهنمامه همکاری امضا کرد. بانک شهر صدور کارت هواداری با لوگوی پرسپولیس و خدماتی همچون خرید اقساطی و ویژه از دیجی شهر، کیف پول الکترونیکی و خدمات حمل‌ونقل با اتصال به سامانه شهرداری‌ها را برای هواداران باشگاه پرسپولیس فراهم کرده است. در ضمن هواداران پرسپولیس می‌توانند خدماتی همچون استفاده از جایگاه VIP برای کسانی که بیشترین استفاده را از کارت هواداری داشته‌اند، دریافت پیراهن بازیکنان محبوب خود با امضای بازیکن و توپ امضا شده باشگاه محبوب خود را در قرعه‌کشی از سوی باشگاه دریافت کنند.
 
نقل و انتقالات زمستانی فعلاً هیچ
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ابراز رضایت از نقل و انتقالاتی که پشت سر گذاشته‌اند اعلام کرد کادرفنی لیستی برای نقل و انتقالات به باشگاه ارائه نکرده و بعید است با توجه به پتانسیلی که در تیم دارند، تغییرات و حضور آنها در بازار زمستانی بیشتر از جذب یک یا دو بازیکن باشد.
 
منظور درویش کدام بازیکن بود؟
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه جمعه شب شب‌های فوتبالی و در بحث درباره نقل و انتقالات به این نکته اشاره کرد که یکی از بازیکنان فعلی تیم پرسپولیس با 10 میلیارد کمتر از پیشنهاد تیم‌های دیگر در این تیم مانده است. به نظر می‌رسد با توجه به اینکه درویش لفظ ماندن را در جمله‌اش به کار برد این ماجرا مربوط به مهدی ترابی یا میلاد سرلک دو ستاره ملی‌پوش پرسپولیس باشد که بی‌سر و صداتر از حد انتظار قراردادشان را با پرسپولیس تمدید کردند چرا که در سال جام جهانی می‌دانستند فقط در پرسپولیس دیده خواهند شد.
 
زمین نفت تهرانسر چه شد؟
در حالی که بعد از یک روز تعطیلی، تمرین پرسپولیس از امروز برای بازی با مس کرمان استارت خواهد خورد هیچ خبری از کوتاه شدن زمین چمن نفت تهرانسر نیست. این در حالی است که بعد از اعتراض یحیی، درویش گفته بود این مشکل بزودی حل می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد مسئولان ورزشگاه نفت تهرانسر حاضر نیستند چمنی که تازه کوتاه کرده‌اند را دوباره کوتاه کنند و با این شرایط شاید پرسپولیس این زمین را قبل از بازی با مس کرمان هم در اختیار نداشته باشد.

 


Page Generated in 0.0060 sec