printlogo


کد خبر: 257907تاریخ: 1401/8/1 00:00
خبر


علی علیزاده: شایعه اخراج حامد لک صحت ندارد
علی علیزاده معاون باشگاه مس رفسنجان درباره غیبت حامد لک در بازی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان توضیح داد: «حامد لک مقابل فولاد خوزستان، نساجی مازندران، تراکتور و پرسپولیس اخطار گرفته و با توجه به اینکه چهار کارت زرد دریافت کرده در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در فهرست تیم قرار نگرفت.»
 او درباره شایعه اخراج این دروازه‌بان از تیم می‌گوید: «چنین چیزی صحت ندارد. تیم مس رفسنجان حاشیه ندارد و به‌دنبال حاشیه نیست. البته ما با حامد لک برخورد می‌کنیم. بازیکن نباید پایش را از گلیم خود درازتر کند و اصول اخلاقی را زیر پا بگذارد.»
 
محمد شریفی: پیروزی مقابل فولاد شخصیت تیمی‌مان را بالا برد
محمد شریفی هافبک نساجی درباره بازی تیمش مقابل فولاد توضیح داد: «ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و مقابل تیمی پیروز شدیم که تا به حال شکست نخورده بود. این پیروزی شخصیت تیمی نساجی را بالاتر برد و خوشحالم که نگاه‌ها نسبت به تیم ما تغییر کرده است. ما می‌خواهیم این روند خوب را ادامه بدهیم و بهترین نتایج ممکن را بگیریم.»
 او درباره جدایی‌اش از پرسپولیس و اینکه آیا از انتخاب نساجی راضی است، می‌گوید: «همیشه گفته‌ام که عاشق پرسپولیس هستم، ولی بعد از اینکه جدایی‌ام از این تیم قطعی شد، نساجی را انتخاب کردم که یک تیم ریشه‌دار با هواداران متعصب است. از طرفی حضور حمید مطهری هم نقش مهمی در انتخاب من داشت و امیدوارم روزهای خوبی را در این تیم تجربه کنم. تمام هدف من درخشش با پیراهن نساجی و دعوت شدن به تیم ملی است. هدف مهم من حضور در جام ملت‌های آسیاست و می‌دانم که باید تلاش کنم.»
 شریفی درباره اینکه کدام تیم برای قهرمانی شانس دارد می‌گوید: «فاصله تیم‌ها نزدیک است و نمی‌توان با قاطعیت در این زمینه صحبت کرد، ولی پرسپولیس و سپاهان تیم‌های خوبی هستند. ما هم تیمی یکدست و جوان هستیم. نظر من این است که انتظارات از نساجی نباید بالا باشد، ولی تلاش می‌کنیم تا در پایان لیگ بهترین جایگاه ممکن را به دست بیاوریم.»
 
امین کاظمیان: در بازی‌های بیرون از خانه بدشانس هستیم
 امین کاظمیان هافبک مس کرمان درباره بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان می‌گوید: «طبق نظر کادرفنی پیش رفتیم و به نتیجه‌ای که می‌خواستیم دست پیدا کردیم و این برد بسیار به‌موقع بود.»
او درباره روند خوب مس در خانه ادامه داد: «ما نزدیک به دو سال با مس در خانه نباختیم و در بازی با هوادار این طلسم شکسته شد. برای ما همه امتیازها مهم است اما امتیازهای خانگی حیاتی‌تر است. در بیرون از خانه هم خوب بازی می‌کنیم اما بدشانس هستیم.»


Page Generated in 0.0057 sec