printlogo


کد خبر: 257905تاریخ: 1401/8/1 00:00
همه بازیکنان استقلال خطرناک هستند
فراهانی: می‌خواهم جلوی استقلال هم کلین‌شیت کنم

میلاد فراهانی دروازه‌بان هوادار امید زیادی به روزهای درخشان این تیم دارد. فراهانی که در 9 بازی ابتدایی این فصل 4 کلین‌شیت داشت، حالا به دنبال این است که مقابل استقلال هم دروازه خود را بسته نگه دارد و به تیمش کمک کند. دروازه‌بان باتجربه هوادار که فکر می‌کند مقابل پیکان هم می‌توانستند پیروز باشند، درباره این بازی از هفته نهم، بازی هفته بعد مقابل استقلال و... صحبت می‌کند.

سمیرا شیرمردی
روزنامه نگار

 اوضاع تیم هوادار چطور است؟
خدا را شکر در این چند وقت شرایط ایده‌آل است و در 3 بازی آخر توانستیم 2 برد به دست بیاوریم و مقابل پیکان هم مساوی کنیم.
بازی با پیکان ظاهرا آنطور که باید و شاید خوب پیش نرفت...
در نیمه اول بازی برابری داشتیم. البته بیشتر زمان بازی، توپ و میدان در اختیار ما بود اما در نیمه دوم شرایط پیکان بهتر شد. با این وجود موقعیت‌های ما بهتر بود و می‌توانستیم برنده باشیم که قسمت نبود. اگر از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم بازی را ببریم اما این اتفاق نیفتاد.
اما پیکانی‌ها معتقدند داوری خوب نبود و 2 پنالتی برایشان گرفته نشد...
 من شرایط را دیدم؛ اینها جو بازی بود. اتفاقا داور یک پنالتی- اخراج برای ما نگرفت که روی محمدجواد محمدی اتفاق افتاد و قبل از این اعتراض‌ها بود. داوری در یکی، 2 صحنه اشتباه داشت. اشتباه برای تیم ما بیشتر بود تا پیکان. به هر حال فوتبال است و گاهی این شرایط به وجود می‌آید.
بازی در زمین انقلاب کرج انجام شد که تعجب خیلی‌ها را به دنبال داشت. کیفیت زمین خوب بود؟
زمین خیلی خوب نبود. به هر حال ما و پیکان زمین اختصاصی نداریم که پیکان هم زمین انقلاب کرج را انتخاب کرد. دلیل این انتخاب را نمی‌دانم اما کیفیت زمین بد نبود خوب هم نبود.
این هفته بازی سختی مقابل استقلال دارید. در مورد این بازی هم صحبت می‌کنید؟
استقلال تیم بزرگی است که نیاز به تعریف و تمجید بنده ندارد. همیشه جزو بهترین‌های ایران بود و برای کسب قهرمانی تلاش می‌کند. بازی جلوی استقلال، همیشه به لحاظ انگیزشی کمک زیادی به تیم ما می‌کند. کلا بازی سختی داریم اما بدون شک بازی خوبی خواهد شد. تیم ما جوان است که این بازی می‌تواند ویترینی برای تماشای فوتبال خوب ما باشد. از لحاظ فوتبالی در همه بازی‌های اخیر خیلی خوب کار کردیم و برتر بودیم که این بازی می‌تواند ویترینی برای بچه‌های جوان‌مان باشد تا فوتبال خوب‌مان را هم نشان دهد. در کل بازی سختی است که امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم.
منظور از دست پر این است که به تساوی هم راضی هستید؟
چون بازی در زمین خودمان است بدون شک برای برد به زمین می‌رویم. ما در زمین خودمان مقابل همه تیم‌ها برای برد به زمین می‌رویم و اصلا برای مساوی بازی نمی‌کنیم. جلوی پرسپولیس هم برای برد رفتیم و اصلا عقب نکشیدیم و پرس کردیم. این بازی هم همین‌جوری است و پتانسیل این را داریم که بتوانیم برای برد بازی کنیم.
بازی را چند چند پیش‌بینی می‌کنی؟
پیش‌بینی نمی‌کنم اما می‌خواهم پنجمین کلین‌شیتم را رقم بزنم. در این 9 بازی 4 کلین‌شیت داشتم که می‌خواهم مقابل استقلال به عدد 5 برسد.
می‌خواهی رکورد کلین‌شیت این فصل را برای خود کنی؟
از الان نمی‌شود پیش‌بینی کرد و رقبای سرسختی دارم اما تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را در هوادار داشته باشم. این عملکرد با تلاش بچه‌های تیم است که امیدوارم مقابل استقلال هم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
کدام مهاجم استقلال می‌تواند برایت خطرساز شود؟
بازیکنان استقلال کلا باکیفیت هستند و گاهی یک دفاع آخر هم می‌تواند گلزن شود و نتیجه بازی را تغییر دهد. تک تک بازیکنان ما به لحاظ تکنیکی و فنی جزو بهترین‌ها هستند و همه بازیکنان استقلال را خطرناک می‌بینم.
 


Page Generated in 0.0056 sec