printlogo


کد خبر: 257897تاریخ: 1401/8/1 00:00
خبر



بیاتلو از دریانوردی استعفا کرد
وحید بیاتلو به همراه دریای بابل تقریباً آخرین تیمی بودند که به دلیل مسائل مربوط به تغییر مالکیت، مدیران باشگاه با آن دست و پنجه نرم می‌کردند. در ادامه رقابت‌ها اما شاهد تغییر شرایط بودیم و آنها موفق به کسب سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست در پنج بازی آینده خود شدند تا به شرایط خودشان در جدول رده‌بندی مسابقات سر و سامان بدهند. آخرین دیدار دریای بابل مقابل استقلال در اهواز برگزار شد و در روزهای خوب آبی‌پوشان با پیروزی دو بر صفر آنها تمام شد. حالا چند روز پس از این مسابقه، وحید بیاتلو، تصمیم به استعفا گرفته است: «این استعفا به دلیل مشکلاتی است که در حال حاضر نمی‌خواهم در مورد آنها صحبت کنم، چون حرفه‌ای هم نیست. فقط خوشحالم که تمام توانم را برای این کار در نظر گرفتم. از هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه لیگ بهترین اتفاقات برای تیم و آنها رقم بخورد.»

تعلیق بازی‌های شهرخودرو
نشست تعیین‌تکلیف وضعیت حضور باشگاه شهرخودرو مشهد در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور با حضور منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم و رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، محمدرضا کشوری‌فرد سرپرست سازمان لیگ، حمیداوی مالک و حیدرپور مدیرعامل باشگاه شهرخودرو، حیدری نماینده هیأت فوتبال استان خراسان رضوی، سهیل مهدی مدیر مسابقات و محمدرضا کسرایی مدیر نقل‌ و انتقالات برگزار شد.
در پایان این نشست مصوب شد که با توجه به حواشی رخ داده برای باشگاه شهرخودرو در جهت حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، رقابت‌های این تیم در لیگ یک به‌مدت حداکثر دو هفته معلق شود و در این زمان مالک باشگاه فرصت خواهد داشت که برای رفع مشکلات و تعیین وضعیت این باشگاه اقدام کند.
مالک باشگاه شهرخودرو همچنین خواستار خروج تیم از استان خراسان رضوی شد که سازمان لیگ موافقت اولیه خود را با این مسأله به شرط رعایت مقررات جاری حاکم بر باشگاه‌های کشور اعلام کرد.

آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
یاسین سلمانی هافبک تیم فوتبال سپاهان در بازی با تراکتور روی خطای شدید ریکاردو آلوز هافبک تیم تبریزی از ناحیه زانو مصدوم شد و در دقیقه 35 مجبور شد از زمین مسابقه بیرون برود. سلمانی در حال حاضر شرایط حضور در تمرین را ندارد و نتیجه MRI وضعیت این بازیکن را مشخص می‌کند. سپاهان  در این بازی مانوئل فرناندز و نیلسون جونیور را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. فرناندز در بازی با صنعت نفت از دقیقه 68 برای تیمش وارد زمین شد، ولی ظاهراً دوباره مصدوم شده است و زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند. هنوز حضور این دو بازیکن در بازی بعدی با مس رفسنجان قطعی نیست.


 


Page Generated in 0.0048 sec