printlogo


کد خبر: 257883تاریخ: 1401/8/1 00:00
تونی نادال: پدر شدن ریتم زندگی ورزشی رافائل را تغییر نمی‌دهد

تونی نادال عمو و مربی سابق رافائل نادال اسطوره تنیس اسپانیا معتقد است که پدر شدن برادرزاده‌اش باعث از بین رفتن تمرکز او برای کسب افتخارات بعدی نخواهد شد.
نادال که اکنون با 23 قهرمانی در گرنداسلم‌ها پرافتخارترین تنیسور مرد تاریخ محسوب می‌شود، اخیراً صاحب فرزند شده است و این نگرانی را برای برخی از هوادارانش به وجود آورد که مانند بسیاری از تنیسورهای دیگری که به‌دلیل مشابه از روزهای اوج فاصله گرفتند، دیگر نتواند به افتخاراتش اضافه کند.
 تونی نادال اما چنین تصوری از آینده برادرزاده‌اش ندارد.
او گفت: «رافائل نادال تلاش خواهد کرد که به‌صورت عادی به کارش ادامه دهد. کلی ورزشکار دیگر بوده‌اند که بعد از تولد فرزندان‌شان به فعالیت‌های خود ادامه‌ داده‌اند و موفق هم بوده‌اند و رافائل هم راه آنها را ادامه خواهد داد. زمانی که او در ماه ژانویه بخواهد به استرالیا برود (برای اولین گرنداسلم سال 2023) قطعاً دور شدن از پسرش برای او سخت خواهد بود اما این تاوانی است که یک ورزشکار حرفه‌ای برای کسب موفقیت باید بپردازد.»
تونی نادال در ادامه درباره تصمیم اخیر راجر فدرر، اسطوره تنیس سوئیس برای پایان دادن به دوران بازیگری‌اش صحبت کرد و گفت: «آخرین بازی او در جام لیورکاپ واقعاً احساسی بود. خبر بازنشستگی او همه را ناراحت کرد اگرچه می‌دانستیم که به سبب بالا رفتن سن و تعداد مصدومیت‌ها، این اتفاق نزدیک بود. امیدوار بودیم که سال 2023 راجر را در زمین مسابقه ببینیم اما او به این نتیجه رسید که دیگر نمی‌تواند ادامه دهد. فدرر برای همه بازیکنان دنیا یک الگو و بازیکنی نمونه بود.»
 


Page Generated in 0.0054 sec