printlogo


کد خبر: 257872تاریخ: 1401/8/1 00:00
دیدار دختر تاریخ‌ساز وزنه‌برداری با وزیر ورزش و جوانان
تقدیر ویژه از الهام حسینی

دختر طلایی و تاریخ‌ساز وزنه‌برداری ایران در مسابقات وزنه‌برداری آسیا  صبح دیروز ضمن دیدار با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به‌صورت ویژه تجلیل و تشویق شد.
همچنین در این دیدار همراه با سیده الهام حسینی، دختران دونده ایران که در رقابت‌های قهرمانی آسیا افتخارآفرین بودند نیز با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.
ورزشکاران ملی‌پوش ایران قبل از دیدار با دکتر سجادی با حضور بر مزار شهدام گمنام وزارت ورزش و جوانان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. سپس این ورزشکاران با حضور در دفتر وزیر ورزش و جوانان طی صحبت با دکتر سجادی مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند. حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در این دیدار از بانوان مدال‌آور به‌صورت ویژه تقدیر کرد.
در این دیدار دکتر سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری نیز دختر تاریخ‌ساز وزنه‌برداری ایران را در ساختمان سئول همراهی کرد. همچنین مریم کاظمی‌پور معاون بانوان و اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی نیز در این نشست حضور داشتند. سیده الهام حسینی ملی‌پوش طلایی و امید نخست کاروان وزنه‌برداری بانوان کشورمان برای کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس پس از کسب سه مدال طلای ارزشمند و تاریخی برای نخستین بار در رقابت‌های وزنه‌برداری بانوان قاره آسیا در دسته وزنی 81 کیلوگرم، برگ زرینی را در تاریخ ورزش و وزنه‌برداری ایران ثبت و ماندگار کرد که تکرار نشدنی خواهد بود. حسینی همچنین قرار است در هفته جاری با دعوت رئیس‌جمهوری در خیابان پاستور و نهاد ریاست جمهوری نیز حاضر شده تا از تاریخ‌سازی او در پیکارهای آسیایی بحرین که با حفظ حجاب اسلامی رخ داد به‌صورت ویژه و جامع تقدیر و تشکر شود. ملی‌پوش شایسته تیم ملی وزنه‌برداری بانوان از هفته جاری نیز با دعوت به اردوی آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان اعزامی به رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری (مرحله نخست گزینشی المپیک پاریس) قرار است در آکادمی ملی المپیک تهران تمرینات خود را برای کسب موفقیت در پیکارهای جهانی پیش رو تحت هدایت فنی مربیان بانوان استارت بزند.

 


Page Generated in 0.0057 sec