printlogo


کد خبر: 257860تاریخ: 1401/8/1 00:00
خبر


هشدار ساپینتو به چهار استقلالی:
از دربی محروم نشوید !
با برگزاری هفته یازدهم، لیگ در نیم‌فصل برای دو ماه متوقف خواهد شد تا جام جهانی فوتبال برگزار شود. طبق برنامه فیفا در زمان برگزاری جام جهانی فوتبال هیچ رقابت رسمی در جهان نباید برگزار شود و فوتبال ایران نیز موظف به تمکین از دستورات فیفا است.
به این ترتیب برگزاری دربی ۹۰ نیز که قرار است در هفته دوازدهم برگزار شود، به بعد از جام جهانی موکول خواهد شد. این بازی که با حساسیت‌های بسیاری همراه است ممکن است با غیبت برخی چهره‌های شاخص استقلال همراه باشد.
استقلال در حالی دربی را پیش روی خود می‌بیند که پیمان بابایی، صالح حردانی، روزبه چشمی و مهدی مهدی‌پور اگر مقابل هوادار تهران یک کارت زرد دیگر دریافت کنند، بازی با پرسپولیس را از دست خواهند داد. در همین راستا ساپینتو به بازیکنانش تذکر داده که با احتیاط کافی مقابل هوادار قرار بگیرند. این بازی جمعه هفته آینده برگزار خواهد شد و از اهمیت بسیاری برای استقلال برخوردار است.
 
اکبرپور: یکی بگوید چطوری پنالتی می‌گیرند!
علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال از ناداوری که علیه استقلال به وجود آمده ناراحت است.
 او حرف‌هایش را اینگونه شروع می‌کند: «در بازی قبلی استقلال دقایق آخر به گل رسید. در این بازی هم درست است داور توپی که در مسیر دروازه بود و به دست بازیکن حریف خورد را پنالتی صددرصد نگرفت اما حملات استقلال باید موقعیت‌های صددرصد ایجاد کند تا بتوانند به گل برسند. باید با مهاجمان و هافبک‌ها برای هماهنگی بهتر، بیشتر کار شود. درباره صحنه پنالتی هم باید بگویم که دیگر نمی‌دانیم پنالتی چگونه است. در لیگ‌های دیگر این را پنالتی می‌گیرند، در ایران یک موقع می‌گیرند یک موقع نمی‌گیرند. برای خودشان هم استدلال‌هایی دارند و کارشناسی می‌کنند که این پنالتی نبود. با این حال استقلال باید با قدرت بیشتری کار کند تا اگر پنالتی هم گرفته نشد، نتیجه به ضرر تیم نشود.»
 
نارضایتی فتح‌الله‌زاده از عملکرد فنی استقلال
علی فتح‌الله‌زاده بعد از تساوی خانگی استقلال مقابل آلومینیوم اراک از نحوه عملکرد تیم در این بازی ابراز نارضایتی کرده و بر این باور است که با وجود اشتباهات داوری استقلال باید نمایش منسجم‌تری را به اجرا بگذارد. البته فتح‌الله‌زاده از گفتن این جملات به‌صورت رسمی خودداری کرده اما گلایه او به گوش ساپینتو هم رسیده تا سرمربی پرتغالی بیشتر حواسش را جمع کند.
 


Page Generated in 0.0057 sec