printlogo


کد خبر: 257852تاریخ: 1401/8/1 00:00
مدیریت مدرن تاج ادامه دارد

هنوز مدت زیادی از اظهارنظر شگفت‌انگیز مهدی محمدنبی درباره ترس تیم‌های امریکا و انگلیس از قدرت ایران (در زمینه شایعه حذف تیم ملی از جام جهانی) نگذشته که شکل جدیدی از مدیریت مدرن را در فدراسیون مهدی تاج دیدیم. تاج در تلویزیون اعلام کرد جواد نکونام به زودی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود و بلافاصله باشگاه فولاد اعلام کرد هیچ مذاکره‌ای با این باشگاه انجام نشده و با اضافه شدن نکونام به تیم ملی مخالف است.
اکنون دیگر همه فوتبالدوستان می‌دانند برای مذاکره با عناصر فعال در فوتبال باشگاهی، قبل از هر چیز باید با باشگاه مذاکره کرد که مالکیت حقوقی را در اختیار دارد.
اما فدراسیون فوتبال اراده می‌کند جواد نکونام را به نیمکت تیم ملی اضافه کند و فقط میل و اراده خود را شرط می‌داند نه موافقت باشگاه فولاد!
حالا باید مثل همیشه منتظر ریش سفیدی و کدخدامنشی بزرگان فوتبال باشیم تا گرهی که با دست باز می‌شد را با دندان باز کنیم. شاید نکونام به فهرست کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ایران اضافه شود؛ اما می‌شد با شکل و شیوه قشنگ‌تری این اتفاق را رقم زد؛ اما مدیریت مدرن فدراسیون فوتبال این مدل را بیش از هر روش پسندیده، علمی و صحیح دیگری دوست دارد؛ همان طور که کنترل از راه دور مدیریت روابط عمومی فدراسیون را به دست فردی داده که اصلاً در فدراسیون فوتبال حضور فیزیکی ندارد!


Page Generated in 0.0047 sec