printlogo


کد خبر: 257851تاریخ: 1401/8/1 00:00
پله به پله برای جام جهانی آماده می‌شویم
پورعلی‌گنجی: از یک دقیقه هم برای موفقیت تیم‌ملی نمی‌گذرم

مرتضی پورعلی‌گنجی درباره برگزاری مینی‌کمپ‌های تیم ملی گفت: «برنامه‌های تیم ملی با دقت روی جزئیات به خوبی پیش می‌رود. ما با این شرایط در زمان قبلی حضور آقای کی‌روش در تیم ملی آشنا بودیم. اگر بخواهم خلاصه به شما بگویم واقعیت این است که همه با جدیت تمام در حال کار هستند تا برای تیم ملی بهترین عملکرد را در جام جهانی داشته باشند.»
مدافع تیم ملی با اشاره به نظم و انضباط موجود در تیم ملی گفت: «در این سال‌هایی که در فوتبال حضور داشته‌ام با مربیان داخلی و خارجی زیادی کار کرده‌ام. جدا از مسائل فنی، فاکتوری که باعث موفقیت یک تیم می‌شود، نظم و اتحاد است. سرمربی تیم ملی این کاراکتر را به خوبی نشان داده که می‌تواند رفاقت و صمیمیت را در تیم ملی ایجاد کند، به طوری که وقتی یک بازیکن حتی یک جلسه هم در تمرین تیم ملی حاضر می‌شود، متوجه این موضوع می‌شود.»
پورعلی‌گنجی درباره امیدواری بعد از نمایش خوب ایران مقابل اروگوئه و سنگال گفت: «دو بازی بسیار خوب داشتیم. فوتبال ایران به این دست بازی‌ها نیاز دارد. ما در حال حاضر بازیکنان بزرگی در تیم ملی داریم اما تنه به تنه زدن به بازیکنان بزرگ دنیا باز هم می‌تواند به تجربه تیم ملی اضافه کند.»
مدافع تیم ملی اضافه کرد: «مثل دوره قبلی جام جهانی پله به پله آماده حضور در مسابقات می‌شویم. در جام جهانی قبلی اگر بدشانس نبودیم از گروه صعود می‌کردیم. الان هم هرچند رقیبان قدرتمندی داریم اما هر چیزی امکان‌پذیر است.»
او درباره انگیزه شخصی‌اش برای حضور در جام جهانی هم گفت: «همه بازیکنان دوست دارند در همه تورنمنت‌ها جزوی از تیم ملی کشور باشند چه برسد به جام جهانی.
خدا به من لطف داشته تا از ۱۵ سالگی پیراهن تیم ملی را بر تن کنم و الان هم همه تلاشم را می‌کنم برای تیم ملی مثمرثمر باشم. در جام جهانی حتی اگر یک دقیقه هم فرصت بازی داشته باشم مثل همه بازی‌های قبلی تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تیم ملی کشورم بهترین عملکرد را انجام دهم.»


Page Generated in 0.0057 sec