printlogo


کد خبر: 257829تاریخ: 1401/7/30 00:00
سوژه


پیروزی پالما با ستاره‌های ایرانی
اولادقباد و طیبی در یکقدمی بارسلونا

تیم فوتسال پالما در چهارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ‌برتر اسپانیا، به‌مصاف تیم قعرنشین ریبرا ناوارا رفت و با نتیجه پرگل هفت بر دو به پیروزی رسید؛ در این جدال مهم، حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو ملی‌پوش ایرانی پالما نیز برای تیم‌شان به‌میدان رفتند، اما موفق به گلزنی برابر حریف نشدند. در دیگر بازی این هفته و در دیداری حساس، بارسلونای صدرنشین به‌مصاف تیم واینا آلبالی رفت که این مسابقه با نتیجه پنج بر سه به‌سود آبی‌واناری‌ها به اتمام رسید. بارسلونا با کسب این پیروزی و ۱۵ امتیاز صدرنشین است و پالما نیز با ۱۰ امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد تا فاصله‌اش را با صدرنشین همچنان حفظ کند. بازی‌های بارسلونا و پالما در هفته ششم لیگ‌برتر اسپانیا زودتر از سایر تیم‌ها برگزار شد. همچنین شنبه تیم فوتسال پالما به‌مصاف لوانته خواهد رفت، بارسلونا نیز با ال‌پوزو دیدار می‌کند. این برنامه‌ریزی به‌واسطه حضور بارسلونا و پالما در لیگ‌قهرمانان اروپا صورت گرفته تا مشکلی در برنامه‌های لیگ‌برتر اسپانیا و مسابقات داخلی این دو تیم صورت نگیرد.
 
 ارزش سردار، 18 میلیون یورو
زنیت-آزمون تا تابستان خبری نیست

به گزارش سایت bobsoccer روسیه؛ اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه زنیت موضوع بازگرداندن سردار آزمون را در دست بررسی دارد، درست نبوده و باشگاه شهر سن‌پترزبورگ به‌دنبال خرید یا انتقال قرضی سردار آزمون از بایرلورکوزن نیست. زنیت حداقل تا تابستان سال آینده تصمیمی برای تقویت خط حمله‌اش ندارد. سردار آزمون ژانویه 2022 با قراردادی 5/2 میلیون یورویی از زنیت روسیه به بایرلورکوزن پیوست. او در 11 بازی فصل جاری برای تیمش دو پاس‌ گل داده است. قرارداد آزمون با این تیم آلمانی تا ژوئن 2027 میلادی اعتبار دارد. سایت ترانسفرمارکت ارزش انتقال این مهاجم را 18 میلیون یورو تخمین زده است. سردار یکی از بهترین بازیکنان دهه اخیر فوتبال ایران محسوب می‌شود که در 65 بازی ملی 41 گل به ثمر رسانده. او در لیگ قهرمانان اروپا هم دروازه قدرت‌هایی نظیر بایرن‌مونیخ، اتلتیکومادرید، بنفیکا، لیون، یوونتوس و چلسی را هم باز کرده است.
 
تمجید کاکائو از کاپیتان تیم ملی؛
طیبی را پخته و قوی می‌بینم

کاکائو، مربی مشهور برزیلی فوتسال که در غیرت قزاقستان سابقه همکاری با حسین طیبی را دارد، درباره کاپیتان تیم ملی ایران می‌گوید: «حسین از بهترین بازیکنان جهان است. در 3 سال حضور در قزاقستان، عناوین زیادی با هم داریم و او همیشه یکی از برندهای اصلی قزاقستان بوده است. امروز بدون شک خیلی پخته شده است، زیرا او دوست دارد زیاد تمرین کند و در تیم‌های سطح بالا بازی کند و هر بار که او را قوی‌تر و بهتر می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم که با حسین کار کرده‌ام و امروز در موردش صحبت می‌کنم. او علاوه بر ستاره بودن، انسان بزرگی نیز هست.»


Page Generated in 0.0062 sec