printlogo


کد خبر: 257828تاریخ: 1401/7/30 00:00
هدف شماره 6: بازی در جام جهانی
کریمی در لیست 55 نفره کی‌روش



علی کریمی، هافبک میانی و لژیونر فوتبال ایران که به دلیل مصدومیت بیشتر فصل گذشته را از دست داده بود و زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت‌ او به استقلال و فوتبال ایران شنیده می‌شد، در نهایت در کایسری‌اسپور ماند تا به همراه مجید حسینی‌، لژیونرهای فوتبال ایران در سوپرلیگ ترکیه باشند.
کریمی که با حضور دوباره کی‌روش در تیم ملی ایران امیدهایش برای قرار گرفتن در لیست نهایی افزایش پیدا کرده، در بهترین زمان ممکن مصدومیت را پشت سر گذاشت و آماده قرار گرفتن در ترکیب تیمش شد. او نخست در بازی ابتدای هفته مقابل تیم قدرتمند گالاتاسرای در دقیقه ۶۷ وارد ترکیب شد و به حفظ پیروزی تیمش مقابل این رقیب مشهور کمک کرد.
نمایش ۲۳ دقیقه‌ای کریمی کافی بود تا آتان برای بازی در جام حذفی فوتبال ترکیه او را در ترکیب اصلی تیمش قرار بدهد تا علی ۹۰ دقیقه مقابل ایگدیر به میدان برود و نقشی در برد دو بر یک تیمش که با گل دقایق پایانی مجید حسینی به ثمر رسید، ایفا کند. او که با وجود مصدومیت به اردوی تیم ملی ایران هم دعوت شد، یکی از ۵۵ بازیکن مورد نظر کی‌روش برای حضور در جام جهانی است و با توجه به اعتقادی که این سرمربی پرتغالی به او دارد، آماده‌تر‌شدن کریمی ممکن است به قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی هم منجر شود. دیدار بعدی کایسری‌اسپور، یکشنبه مقابل کاسیم‌پاشا برگزار خواهد شد.
با توجه به شرایطی که کریمی در کایسری‌اسپور دارد و البته تجربه‌ای که از حضور در لیگ‌های کرواسی، قطر و ترکیه اندوخته، بعید نیست در صورت ادامه این روند حتی فرصت بازی هم به او در جام جهانی برسد. اتفاقی که می‌توانست در جام جهانی 2018 نیز رخ بدهد اما مصدومیت در آستانه اعزام تیم ملی باعث شد تا کریمی حضور در این تورنمنت مهم را از دست بدهد.
کریمی که به دلیل آسیب‌دیدگی یک جام ملت‌های آسیا را نیز از دست داده، می‌تواند در اولین تورنمنت مهم دوران فوتبال ملی‌اش شرکت کند. البته اگر در یک ماه آینده باز هم مصدومیت کهنه سراغ او نیاید و بتواند با تمرکز در ترکیب کایسری‌اسپور قرار بگیرد.


Page Generated in 0.0063 sec