printlogo


کد خبر: 257823تاریخ: 1401/7/30 00:00
اگر VAR ندارید، عرضه داشته باشید!

ایمان شیرازی
خبرنگار

مشکلات و داستان‌های داوری در هر لیگ و در هر جای دنیا وجود دارد. در فوتبال روز دنیا با آمدن VAR و اخیراً اضافه شدن سیستم آفساید هوشمند سعی بر این است که خطای داوری را به حداقل برسانند اما باز هم ممکن است داوران در لیگ‌های سطح بالا اشتباهاتی را داشته باشند، تا اینجا مطالب در مورد لیگ‌های سطح اول جهان بود!
در لیگ بیست و دوم ایران نه تنها وی ای آر وجود ندارد بلکه از داوران سطح بالایی استفاده نمی‌شود تا هر هفته یک سرمربی در حال بالا و پایین پریدن کنار زمین و مصاحبه‌های تند در میکس زون ورزشگاه باشد!
این هفته نوبت ملوانی‌ها بود که به داوری بازی شکایت کنند. مازیار زارع که در هفته چهارم نیز از داوری حسابی شاکی بود و حتی تیمش را تا یک قدمی خارج کردن از زمین پیش برد، این هفته وقتی با بازیکن خودش در کنار زمین صحبت کرد از داور کارت گرفت و اعتراض به داور باعث اخراج او شد! اخراج به‌دلیل صحبت با بازیکن! فوتبال روز دنیا بهانه جایزالخطا بودن داوران را دیگر به رسمیت نمی‌شناسد اما در فوتبالی که نه VAR وجود دارد و نه فکری به حال بهتر شدن وضعیت داوران می‌شود، نمی‌توان به خشم سرمربیان کنار زمین و در کنفرانس‌ها خرده گرفت.


Page Generated in 0.0048 sec