printlogo


کد خبر: 257821تاریخ: 1401/7/30 00:00
دومین غول

هومن جعفری
روزنامه‌نگار ورزشی
غول اول را که بکشی، اتفاقات زیادی برایت رخ می‌دهد. یک عده تحسینت می‌کنند. یک عده به بردت شک می‌کنند که نکند شانسی بوده. یک عده دوست دارند بدانند چطور به این موفقیت رسیده‌ای و عده‌ای دلشان می‌خواهد بدانند که چگونه می‌توانند مانع از موفقیتت شوند. این البته فقط تا وقتی است که غول اول را کشته باشی. وقتی دومی را هم بکشی، همه اینها پشت سر گذاشته می‌شوند.
خبر جذاب برای لیگ؟ نساجی دومین غولش را نیز زمین زد!
وقتی اول فصل، خبر عقد قرارداد با حمید مطهری آمد، خیلی‌ها واکنش منفی نشان دادند که مطهری تازه کار است و نفر اول نیست و فقط برای نفر دوم بودن، گزینه مناسبی است. بعد از دعوای جنجال‌برانگیز پیش فصل با ساکت الهامی در ترکیه، مشخص بود هفته‌های ابتدایی برای او آسان نخواهد بود اما می‌شد با اطمینان این نظر را داد که سرمربی به زمان نیاز دارد تا بتواند خودش را به تیمش اثبات کند و تفکراتش را جا بیندازد. حالا که نیم‌فصل اول به پایان خود نزدیک شده و نساجی به بالای جدول رسیده، بیشتر می‌شود روی درست بودن این انتخاب و کار درخشان مطهری در نساجی صحه گذاشت. نساجی ضد فوتبال بازی نمی‌کند، به سبک سال قبل ساکت الهامی عمل نمی‌کند و تا امروز دو غول را زمین زده. یکی گل‌گهر امیر قلعه‌نویی و دومی فولاد جواد نکونام. این دستاورد کمی نیست و باید بابتش به مطهری تبریک گفت اگرچه باید یک هشدار جدی هم به او داد.
نساجی حالا هم انتظارات را بالاتر برده و هم برای تمام تیم‌های لیگ ترسناک‌تر شده. آقای مطهری مراقب آلوده شدن تیمت به ویروس غرور باش!
 


Page Generated in 0.0054 sec