printlogo


کد خبر: 257817تاریخ: 1401/7/30 00:00
خبر

گولسیانی و ننکا خانه‌دار شدند
بعد از چند ماه که از حضور چند عضو جدید خارجی به پرسپولیس زمان می‌گذرد بالاخره 2 مربی و بازیکن این تیم از زندگی در هتل راحت شده و خانه‌دار شدند. باشگاه پرسپولیس در نهایت برای گئورگی گولسیانی و ننکا مدافع و مربی خارجی خود منزلی تهیه کرد تا این دو خارجی بتوانند در منزل مسکونی مستقر شوند .این در حالی است که سایر اعضای خارجی پرسپولیس همچنان در هتل زندگی می‌کنند و مشخص نیست که شرایط برای آنها هم تغییر خواهد کرد یا نه.

منظور بیرانوند چه کسی بود؟
علبیرضا بیرانوند در بخشی از مصاحبه بعد از بازی با ملوان درخصوص اینکه در صحنه‌ای از بازی به کادرفنی گفت لوکادیا را تعویض کنید زیرا پرسپولیس با او ۱۰ نفره بازی می‌کند اما این بازیکن ۳-۲ دقیقه بعد گلزنی کرد، توضیح داد: «منظور من یکی از بازیکنان دیگرمان بود که مصدوم شده بود و به من گفت نمی‌توانم بازی کنم. من هم گفتم کاش او را تعویض کنند و به بچه‌ها گفتم ۱۰ نفره بازی می‌کنیم اما در نهایت همان بازیکن ۱۰۰ دقیقه برای ما بازی کرد! بعد از بازی هم به خودش گفتم واقعاً از عملکردش راضی نبودم!
حالا سؤال این است که منظور او سعید صادقی است یا بازیکنی دیگر؟

شوخی بیرو با مصدومیتش
گزارشگر بازی انزلی هم به این نکته اشاره کرد که بیرانوند دچار مصدومیت است چرا که او در لحظه‌ای از بازی وقتی برخوردی داشت  و روی زمین افتاد و دچار مشکل شد احساس درد می‌کرد. با این حال در مصاحبه بعد از بازی بیرو با خبر مصدومیتش شوخی  کرد و گفت: «فیله بینی‌ام مقداری گرفته است. مشکلی ندارم و خیال‌تان راحت باشد که با تمام قوا به جام جهانی می‌روم.»

اشاره کمال به مشکل زمین تمرین
در حالی که تا الان هیچ‌کدام از بازیکنان پرسپولیس به مشکلات زمین تمرین‌شان اشاره‌ای نکرده بودند اما کمال کامیابی‌نیا در مصاحبه بعد از بازی خود در این باره حرف زد: «خدا را شکر خوب تمرین می‌کنیم اما متأسفانه زمین تمرین نداریم. در تهران همه تیم‌های شهرستانی و تهرانی زمین پیدا نمی‌کنند. در تلاش هستیم تا بهترین نتایج را بگیریم. زمین تهرانسر هم چمنش بلند بوده اما در حال رسیدگی به آن هستند.»
 


Page Generated in 0.0049 sec