printlogo


کد خبر: 257816تاریخ: 1401/7/30 00:00
خبری از تغییر سیستم نشد
زوج لوکا - دیاباته بالاخره شکل گرفت

در حالی که گفته می‌شد یحیی گل‌محمدی قصد دارد برای بازی با ملوان در سیستم بازی تیمش و البته ترکیب تغییری ایجاد کند اما باز هم خبری از تغییرات نشد. او باز هم با همان سیستم 1-3-2-4 و دوباره با همان ترکیب مشابه دیدار با مس رفسنجان به مصاف حریف رفت. در شرایطی که گفته می‌شد احتمال تغییر سیستم و جابه‌جایی برخی نفرات در ترکیب اصلی وجود دارد، هیچ تغییری در ترکیب اعمال نشد و تیم یحیی حداقل در نیمه نخست فوق‌العاده منفعل و بی‌خطر نشان داد.
یحیی در این بازی باز هم از دو هافبک دفاعی استفاده کرد و سروش رفیعی که مقابل آن دو نفر بازی می‌کرد، چیزی برای اضافه کردن به فاز تهاجمی تیم نداشت. در کناره‌ها هم دوباره مهدی ترابی و سعید صادقی ناامید‌کننده ظاهر شدند و البته با وجود تعویض ترابی، صادقی در زمین ماند.
اما در این بازی یک اتvفاق ویژه در دقایق پایانی مسابقه صورت گرفت و بالاخره زوجی که همه پرسپولیسی‌ها منتظرش بودند، شکل گرفت. در بازی با مس رفسنجان دیاباته جای لوکادیا را گرفت و در سیستم تک مهاجمه جایگزین مهاجم هلندی شد اما این بار و در انزلی دیاباته جای ترابی را گرفت و عملاً تا وقت‌های تلف شده که لوکادیا تعویض شد، پرسپولیس چیزی حدود 25 دقیقه با دو مهاجم بازی کرد. در این زمان البته پرسپولیس بیشتر تیم مدافع بود و همکاری خاصی از سوی لوکادیا و دیاباته دیده نشد اما دیاباته در دو، سه صحنه خیلی خوب خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد و حتی شانس گل زدن را هم داشت.
زوج خارجی خط حمله پرسپولیس در شرایطی طی 25 دقیقه آخر بازی شکل گرفت که پرسپولیس بیشتر تیم مدافع بود اما به نظر می‌رسد زوج ساختن از این دو بازیکن که دوندگی زیادی ندارند و بیشتر ضربه زننده هستند تا پاسور کار بسیار سختی باشد.
در عین حال به نظر می‌رسد یحیی همچنان با سیستم تک مهاجمه به کار ادامه دهد و دیاباته رزرو لوکادیا خواهد بود و حداقل اینکه در سیستم پایه بعید است خبری از قرار گرفتن این دو مهاجم کنار هم از ابتدای بازی باشد.


Page Generated in 0.0053 sec