printlogo


کد خبر: 257815تاریخ: 1401/7/30 00:00
ملوان صفر – پرسپولیس یک
باز هم لوکادیا فرشته نجات شد!

دشواری رسیدن به پیروزی در انزلی حتی در شرایطی که بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود برای یحیی و تیمش مسجل بود و در واقع همین‌گونه هم شد. تیم مازیار دونده‌تر، جسورتر و محکم‌تر به نظر می‌رسید و انگار که با آنالیز دقیق پرسپولیس اجازه هر نفوذی را سد کرده بود.
نیمه اول این بازی احتمالاً ضعیف‌ترین نیمه نخست پرسپولیس در ده بازی اخیر بود؛ بدون شوت و موقعیت گل. در این نیمه ملوان برتری نسبی داشت و پرسپولیس با وجود چرخاندن توپ در نقاط مختلف زمین قادر به حمله و خلق موقعیت نبود. در این نیمه ملوان سه موقعیت نسبی داشت. یکی دقیقه 8 که بازگیر به قصد سانتر توپ را روی دروازه ریخت و بیرانوند اجازه وارد شدن توپ به دروازه را نداد، دومی ایستگاهی خطرناک میلاد جهانی که دقیقه 26 زد و توپ با فاصله کمی بیرون رفت و سومی در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده که بارانی با یک ضربه ایستگاهی دیگر، بیرانوند را مجبور به واکنش کرد تا خبری از غافلگیری نباشد.
نیمه دوم شکل و شمایل پرسپولیس تا حدودی تغییر کرد و بالاخره دقیقه 48 ترابی اولین شوت به دروازه حریف تیمش را زد که صادقی براحتی کنترلش کرد.
دو دقیقه بعد هم شوت اسدبیگی دروازه ملوان را تهدید کرد اما این روند خوب پرسپولیس ادامه پیدا نکرد تا موعد تغییرات برسد.
در ازای سه تغییر مازیار، یحیی هم از دقیقه 71 دو بازیکن جدید به زمین فرستاد و بالاخره با یک همکاری سه نفره از لوکادیا، دانیال و صادقی به گل رسید. دانیال کات‌بک داد و لوکادیا با ضربه‌ای تمام‌کننده گل سه امتیازی زد.
دقیقه 82 پاس به عقب خطرناک عالیشاه می‌توانست شرایط بازی را تغییر دهد اما خروج بیرو بازیکن حریف را ناکام گذاشت و فریاد پنالتی حریف هم به جایی نرسید.
پرسپولیس در دقایق 86 و 87 دو موقعیت نسبی داشت که یکی از آنها با ضربه نرم دیاباته به جایی نرسید.
بازی در وقت‌های تلف شده با اعتراض مازیار زارع و اخراج او به جنجال کشیده شد و وقت‌های تلف شده بیشتر هم شد. در وقت‌های تلف شده پرسپولیس یک موقعیت خوب توسط دیاباته خلق کرد که صادقی مقابل ضربه نهایی او ایستاد. ملوان هم یک شوت داشت که بیرانوند مهارش کرد تا با این سه امتیاز که حاصل نبوغ لحظه‌ای لوکادیا بود پرسپولیس دوباره به صدر برگردد.


Page Generated in 0.0064 sec