printlogo


کد خبر: 257810تاریخ: 1401/7/30 00:00
یادداشت

تعریف از صفایی
علی صفایی داور مسابقه با ملوان اولین قضاوتش را در این فصل انجام داد و روز خوبی را پشت سر گذاشت به‌طوری که اگر اعتراض شدید مازیار زارع و اخراج او نبود، بازی بدون داستان خاصی تمام می‌شد. نکته جالب اینکه در مصاحبه‌های بعد از بازی هم یحیی و هم بازیکنان پرسپولیس به شکل ویژه‌ای از قضاوت صفایی تعریف و تمجید کردند. کمال، دانیال و بیرانوند مثل یحیی قضاوت او را بی‌نقص خواندند و حتی بیرانوند این داوری را اروپایی خواند.
 
پنالتی نبود
دقیقه 81 بازی ملوان -پرسپولیس برخوردی بین مهدی مؤمنی و علیرضا بیرانوند پیش آمد که ملوانی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما صفایی داور مسابقه خطایی نگرفت. شش کارشناس داوری دیروز درباره این صحنه اظهار نظر کردند که هر شش نفر گفتند صحنه پنالتی نبوده و حتی برخی‌شان گفتند مؤمنی به خاطر شبیه‌سازی باید از داور کارت زرد می‌گرفت. همچنین در لحظات پایانی بازی هم ایمان صادقی خطای سفت و سختی روی سعید صادقی انجام داد که به نظر می‌رسید داخل محوطه جریمه بوده اما برخی کارشناسان گفته‌اند بیرون بوده و داور تصمیم درستی گرفته اما برخی هم گفته‌اند به خاطر کیفیت پایین تصاویر تلویزیونی نمی‌توان قضاوت درستی درباره این صحنه داشت.
 
عصبانیت تماشاگران از حرکت کریم
بعد از اخراج سرمربی ملوان کریم باقری با دستش جلوی دهان مازیار زارع را گرفت که این حرکت به مذاق لیدرهای میزبان خوش نیامد. در این مسابقه حدود صد میهمان ملوان روی سکوها حضور داشتند که در این بین لیدرهای ملوان نیز دیده می‌شدند. انزلی‌چی‌ها از واکنش کریم باقری به‌شدت عصبی و ناراحت بودند و نسبت به این کار مربی پرسپولیس موضع گرفتند. آنها معتقد بودند مربی این تیم حق دخالت در اعتراض‌های مازیار زارع را نداشته است‌.
 
عبدی در بازی دوستانه گل زد
از ساعت ۱۵ دیروز بازیکنان ذخیره پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل تیم سردار ملایر که هدایت آن را کوروش برمک بر عهده دارد، قرار گرفتند. امید عالیشاه در دقیقه ۱۵ با یک ضربه آزاد مستقیم به زیبایی گل اول بازی را به ثمر رساند. در دقیقه ۶۱ امیر‌محمد امیری، بازیکن امیدهای پرسپولیس روی پاس امید فهمی گل دوم را به ثمر رساند و مهدی عبدی نیز در دقیقه ۷۰ روی سانتر هنانوف با یک ضربه سر دقیق گل سوم پر‌سپولیس را زد و در دقایق پایانی بازی سردار ملایر یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.
با تصمیم کادر فنی، سرخپوشان امروز استراحت می‌کنند و از روز یکشنبه خود را برای بازی با مس کرمان در هفته یازدهم لیگ برتر آماده می‌کنند.
 


Page Generated in 0.0051 sec