printlogo


کد خبر: 257804تاریخ: 1401/7/30 00:00
سرد و بی روح

در نیمه اول بازیکنان مس رفسنجان تهاجمی ظاهر شدند و چند صحنه روی دروازه نفت مسجدسلیمان خلق کردند که با هوشیاری دروازه‌بان و خط دفاعی نفت راه به جایی نبردند.
شوت محسن آذرباد و ضربه مهدی حسینی از مهم‌ترین خطرات مس در 45 دقیقه نخست بود. شاگردان مهاجری هم که بعد از 4 شکست متوالی گام به این دیدار گذاشته بودند، جانب احتیاط را رعایت می‌کردند تا مانع تکرار اشتباهات بازی‌های قبلی شوند.
 نفتی‌ها بیشتر روی ضدحملات برنامه داشتند و با رساندن توپ به پیمان رنجبری و نریمان‌جهان منتظر استفاده از تک فرصت‌ها بودند.
محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان که راه‌های رسیدن به دروازه نفت را بسته می‌دید، طی نیمه دوم اقدام به تعویض‌هایی کرد تا شانس تیمش را برای گلزنی افزایش دهد.
سفیدپوشان نفتی هم مثل نیمه اول با دوندگی در میانه میدان و قطع توپ‌های یاران حریف ضدحملاتی را طراحی می‌کردند. شوت دقیقه 53 شاهین توکلی و موقعیت عالی امید لطیفی در دقیقه 62 صحنه‌های جدی بودند که راهی به دروازه نفت پیدا نکردند. ضربه ایستگاهی نریمان‌جهان هم دروازه مس را به سختی تهدید کرد که با واکنش صوفیانی دفع شد. این دیدار کم‌ حادثه در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 هر کدام از 2 تیم صاحب یک امتیاز شدند و نفت مسجدسلیمان بعد از چهار شکست متوالی تعداد امتیازاتش را به عدد 9 رساند.


Page Generated in 0.0057 sec