printlogo


کد خبر: 257795تاریخ: 1401/7/30 00:00
فیروز همچنان می بازد
صنعت ورشکسته


مس کرمان با یک تساوی و دو شکست در سه هفته اخیر میزبان صنعت نفت آبادان در هفته دهم رقابت‌ها بود و البته جایگاهش هم به‌شدت تهدید می‌شد.
در مقابل صنعت نفت اوضاع بدتری داشت، این تیم هم با سه شکست در سه هفته اخیر پا به میدان مبارزه با مس می‌گذاشت. شاگردان فرزاد حسین‌خانی که بخوبی شرایط بد تیمشان را می‌دانستند در بازی خانگی و مقابل قعرنشین، خیلی زود حملات خود را روی دروازه حریف شروع کردند و توانستند فشار زیادی به میهمان خود وارد کنند. هنوز 10دقیقه از زمان بازی نگذشته بود که شوت عارف غلامی به سمت دروازه صنعت نفت را امین کاظمیان به گل برتری مس کرمان تبدیل کرد. دقایق باقی مانده از نیمه اول بازی هم با برتری نسبی مس کرمان ادامه داشت و به پایان رسید.
 تا کرمانی‌ها در خانه خودشان با برد نیمه اول به رختکن بروند. با شروع نیمه دوم تلاش آبادانی‌ها برای جبران گل خورده مشهود بود، اما تلاش آنها نتوانست اراده کرمانی‌ها برای برد در این بازی را بشکند و در حالی که احساس می‌شد نیمه دوم بازی بدون گل به پایان می‌رسد، در دقایق اضافی بازی، پاس خوب شروین بزرگ به محمدی رسید و او توانست دروازه صنعت نفت را باز کند تا تیمش با برتری دو بر صفر زمین بازی را ترک کند.
به این ترتیب صنعت نفت در بازی حساس مقابل مس هم بازی را واگذار کرد تا بحران صنعتی‌ها کامل شود.


Page Generated in 0.0055 sec