printlogo


کد خبر: 257792تاریخ: 1401/7/30 00:00
هر نیمه سهم یک مربی
شهریار مانع کامبک

همان طور که قبل از بازی اشاره کرده بودیم یک بازی بسیار زیبا را از دو تیم دیدیم. تراکتوری‌ها با اینکه می‌دانستند بازی سختی در انتظارشان خواهد بود اما هیچ گاه به فکر ارائه بازی تدافعی نیفتادند. میزبان اما خیلی زود به گل رسید و همین گل باعث زیباتر شدن بازی شد. در دقیقه هشتم، عیسی مرادی که با حضور مورایس خیلی بیشتر شانس بازی کردن را به دست می‌آورد دروازه تراکتور را باز کرد. ریگی با پاس دقیق، عیسی مرادی را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد. این بازیکن هم با حرکت پا به توپی زیبا دو مدافع تراکتور را از جریان کار خارج کرد و با ورود به محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد. این شوت در حالی که اخباری فقط یک تماشاگر بود به گل تبدیل شد. دقیقه 22 روی یک ضدحمله سریع، کامسوبا می‌رفت با اخباری تک به تک شود، دروازه‌بان تراکتور که از دروازه خارج و محوطه جریمه را هم ترک کرده بود، برای ممانعت از عبور توپ از مقابلش، از دست خود استفاده و اخراج را برای نجات دروازه به جان خرید. چهار دقیقه بعد سپاهان روی ضربه ایستگاهی استثنایی رامین رضاییان برای دومین مرتبه دروازه تراکتور را باز کرد.
در حالی که شیرازه تیم تراکتور پاشیده شده بود و بازیکنان تمرکزشان را از دست داده بودند درواز‌ه‌اشان برای سومین مرتبه در دقیقه 40 باز شد. فرشاد احمدزاده با پاس کامسوبا در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد؛ پاس رو به بیرون او را مرادی با یک دخالت بموقع وارد دروازه تراکتور کرد. دقیقه 49: ضربه سر هادی محمدی روی ارسال کرنر گوستاوو بعد از برخورد به تیر افقی دروازه، راهی اوت شد.
هر چقدر تعویض عیسی مرادی مهاجم سپاهان در بین دو نیمه عجیب بود تراکتور اما با تعویض‌هایی که در نیمه دوم انجام داد در آستانه کامبک رؤیایی قرار داشت.کاوه رضایی که در نیمه دوم به زمین آمده بود در دقیقه 55 یکی از گل‌ها را جبران کرد. او در عمق دفاع میزبان صاحب توپ شد و با ضربه فنی دروازه نیازمند را باز کرد. حالا این تراکتور بود که توپ و میدان را در اختیار داشت. در دقیقه 74 هادی محمدی با پشت سر یک پرتاب بلند را از سمت چپ محوطه جریمه سپاهان به دهانه دروازه این تیم ارسال کرد. قادری این پاس را با پروازی بلند و ضربه سر روانه دروازه نیازمند کرد. توپ روی این ضربه و بعد از برخورد به سر کریمی وارد دروازه شد. در حالی که تراکتوری‌ها برای زدن گل تساوی روی دروازه سپاهان فشار می‌آوردند، ارسال فرشاد احمدزاده در دقیقه 84 از سمت چپ محوطه جریمه را شهریار مغانلو از میان سه مدافع حریف با ضربه سر به گل تبدیل کرد. این گل آب سردی بر تیم تراکتور بود.


Page Generated in 0.0047 sec