printlogo


کد خبر: 257782تاریخ: 1401/7/30 00:00
پیروزی درخشان یونایتد مقابل تاتنهام زیر سایه یک جنجال
رونالدو، بازنده بزرگ

برونو فرناندز و فرد گل‌های منچستریونایتد را در پیروزی مقابل تاتنهام زدند اما این نیمی از ماجرا هم نبود. در واقع، تیترها معطوف به قهر کریستیانو رونالدو بود که چهار دقیقه قبل از سوت پایان بازی راه تونل را در پیش گرفت و از بخت بدش در بهترین بازی یونایتد این اتفاق افتاد. تاتنهام یک بار دیگر مقابل تیم‌های بزرگ کم آورد و یونایتد با این پیروزی به چهار امتیازی تاتنهام رسید در حالی که یک بازی هم کمتر انجام داده است.
 
درخشش فرد
بازی فرد در این مسابقه عالی بود، او مرتباً توپ‌ها را پس می‌گرفت و عاقلانه از آن استفاده می‌کرد. شاید بدشانس بود که مارکوس رشفورد از توپ خیلی خوب او در نیمه اول استفاده نکرد و یک پاس گل به‌نام هافبک برزیلی ثبت نشد. البته شانس در اوایل نیمه دوم با او همراه شد و ضربه‌اش بعد از برخورد با بن دیویس راهی دروازه تاتنهام شد و گل اول بازی را زد. او به خاطر این بازی پرتحرک و تأثیرگذار در میانه میدان کاملاً شایسته بود.
 
کاپیتان برونو
برونو فرناندز کاپیتان مؤثر یونایتد بود. حتی وقتی در نیمه اول گاهی کار یونایتد گره می‌خورد، برونو خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کرد تا تاتنهام یک لحظه آرامش نداشته باشد. بعد در مهم‌ترین لحظه وقتی همه چیز می‌توانست تغییر کند، با گلش بر پیروزی یونایتد مهر زد. وقتی توپ از پایش رها شد، همه از جمله هوگو لوریس دقیقاً می‌دانستند کجا می‌رود اما به گوشه دروازه رفت و یک برد باارزش برای یونایتد به دست آمد.
 
نماد انرژی و کیفیت
مثل فرد، انتقادهای زیادی در گذشته از دیوگو دالوت شده بود اما مقابل اسپرز همه را ساکت کرد. به این پرتغالی مأموریت سخت مقابله با مهاجمان خطرناکی را سپرده بودند اما او آماده بود. دالوت نه تنها امثال ایوان پریشیچ و سون هئونگ مین را بی‌اثر کرد، بلکه در هر فرصتی در حملات شرکت داشت. در شب کامل یونایتد، دالوت نماد انرژی و کیفیتی بود که تن‌هاخ از بازیکنانش انتظار دارد.
 
بن‌بست کونته
هیچ وقت مثل بازی چهارشنبه در اولدترافورد تاکتیک‌های آنتونیو کونته به بن‌بست نرسیده بود. منچستریونایتد عالی بود و تاتنهام افتضاح. اگر به خاطر لوریس نبود، میهمان با چهار یا پنج گل در نیمه اول به رختکن می‌رفت و سلاخی در نیمه دوم هم ادامه می‌یافت. کونته خیلی معطل کرد برای اینکه در تیمی تغییر ایجاد کند که با سرعت در مسیر سقوط بود. تاتنهام اغلب در این مقطع از فصل در شرایط بدی قرار می‌گیرد و این بازی بهترین نمونه بود. البته آنها همچنان شرایط خوبی برای کسب رتبه لیگ قهرمانان دارند اما صحبت‌های اخیر درباره شانس قهرمانی حالا دیگر خیلی نسنجیده به نظر می‌رسد.
 
رونالدو باید برود
شاید تعجب‌انگیز باشد اگر به یک بازیکن منچستریونایتد آن هم بعد از بردی درخشان لقب بازنده بدهیم اما مگر توصیف دیگری درباره یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال وجود دارد؟ شاید همین که یونایتد بدون رونالدو چنین بازی خوبی انجام داد، او در میان بازنده‌ها قرار می‌گرفت اما این رفتار کودکانه از کسی که روزگاری نماد حرفه‌ا‌ی‌گری بود، اصلاً قابل تحمل نیست. شاید کاپیتان سابق یونایتد، روی کین، از آنهایی باشد که باور دارد باشگاه در این فصل به او بی‌احترامی کرده اما این رفتارها هیچ توجیهی ندارد. یونایتد هر چه زودتر از شر رونالدو خلاص شود بهتر است چون در حال حاضر بیشتر تیم را به هم می‌ریزد.
 


Page Generated in 0.0062 sec