printlogo


کد خبر: 257781تاریخ: 1401/7/30 00:00
چلسی – منچستریونایتد؛ ساعت 20:00
مبارزه غول‌های روی فـــــــــــــــــرم

تیم پنجم جدول لیگ برتر انگلیس در تلاش برای سبقت از میزبان است، منچستریونایتد با پیروزی 2 بر صفر مقابل تاتنهام هم روحیه خوبی گرفته و هم به یک امتیازی چلسی رسیده که مقابل برنتفورد بدون گل متوقف شد؛ بازی امشب جذابیت‌های زیادی دارد.
چند روز بعد از آنکه کپا آریسابالاگا، گران‌ترین دروازه‌بان جهان، با واکنش‌های خوب خود چلسی را در پیروزی برابر استون ویلا یاری کرد، هموطن او و دروازه‌بان برنتفورد در دربی غرب لندن درخشید و اجازه نداد بازی چهارشنبه شب گلی داشته باشد این یعنی روند پیروزی‌های متوالی چلسی در عدد پنج متوقف شد اما تیم گراهام پاتر به‌دلیل عملکرد دفاعی خوبش شرایط مطمئنی در لیگ قهرمانان دارد. در عین حال، چلسی با یک امتیاز بازی مقابل برنتفورد بالاتر از یونایتد قرار دارد و با یک بازی کمتر نسبت به تاتنهام رده سومی، سه امتیاز از تیم آنتونیو کونته عقب است. چلسی در حالی از یونایتد پذیرایی می‌کند که در پنج بازی آخر خانگی‌اش در لیگ کلین‌شیت کرده و از زمانی که مربی 47 ساله جای توماس توخل را گرفته تنها دو گل در رقابت‌های مختلف خورده است. اما یونایتد در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای مقابل تیم‌های پایتخت داشته. نه لیورپول و نه آرسنال از اولدترافورد چیزی دشت نکردند و چهارشنبه شب آخرین قربانی شیاطین سرخ، تاتنهام بود. منچستریونایتد در پنج بازی آخرش در رقابت‌های مختلف چهار برد داشته و بعد از آن باخت تحقیرآمیز 4 بر صفر مقابل برنتفورد، از 12 مسابقه 9 تا را برده است. یونایتد هم در سه بازی آخرش دروازه خود را بسته نگه داشته است. چهار بازی آخر منچستریونایتد و چلسی مساوی شده و آبی‌ها مصمم هستند آمار تنها یک پیروزی در 11 بازی آخرشان مقابل شیاطین سرخ‌ها را اصلاح کنند.
اخبار تیمی
تیاگو سیلوا و حکیم زیاش اجازه پیدا کردند مقابل برنتفورد روی نیمکت بنشینند اما وسلی فوفانا، ریس جیمز و انگولو کانته یک بار دیگر قادر به همراهی چلسی نیستند. کانر گالاگر چهارشنبه شب بعد از 15 دقیقه مجبور به ترک زمین شد اما پاتر گفت تعویض او به‌دلیل بیماری بوده با وجود این متئو کوواچیچ به‌عنوان یار جانشین درخشید و شاید امشب در ترکیب اصلی باشد. انتظار می‌رود پیر امریک اوبامیانگ و رحیم استرلینگ به ترکیب اصلی برگردند و جای آرماندو بروخا و کای هاورتز را بگیرند؛
بن چیلـــــــــــــــــــــول هم بعـــــــد از یک هفـــــــــــــــــــــته استـــــــــــــراحت کامل به سمت چپ بر می‌گردد. بعد از قهــــــــــــــــر کریستیانو رونالدو مقابل تاتنهام، او در این بازی روی نیمکت هم نخواهد بود ضمن اینکه مربی هلندی مصدومان زیادی هم دارد: اکسل توانزبه، برندون ویلیامز، آرون وان بیساکا، هری مگوایر، دونی فان دبیک و آنتونی مارسیال. کریستین اریکسن از بیماری بهبود یافته اما فرد آنچنان مقابل اسپرز درخشید که براحتی جایش در ترکیب اصلی را از دست نمی‌دهد.

ترکیب احتمالی
چلسی:
 کپا؛ آسپیلیکوئتا، سیلوا، شابولا؛ لوفتوس چیک، ژورژینیو، کوواچیچ، چیلول؛ استرلینگ، ماونت؛ اوبامیانگ

منچستریونایتد:
دخئا؛ دالوت، واران، مارتینس، شاو؛ کاسمیرو، فرد؛ آنتونی، فرناندز، سانچو؛ رشفورد

ZOOM
افشاگری درباره جنجال رونالدو

منچستریونایتد با ارائه نمایشی خوب موفق شد با نتیجه 2-صفر تاتنهام را شکست دهد اما اقدام رونالدو برای رفتن به رختکن در دقایق پایانی، این پیروزی را تحت‌الشعاع قرار داد. به نظر می‌رسید رونالدو از اینکه در این دیدار حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی هم به میدان نرفته، ناراحت است و با رفتن به رختکن پیش از پایان بازی، نارضایتی‌اش را به اریک تن هاخ، سرمربی هلندی تیمش، نشان داد. اما دیلی میل فاش کرد که اریک تن هاخ در دقایق پایانی از این ستاره پرتغالی خواست که راهی زمین شود ولی او از این کار امتناع کرد و سپس راهی رختکن شد. رونالدو در تابستان سخت به‌دنبال جدایی از منچستریونایتد بود و تصمیم تن هاخ برای نیمکت‌نشین کردن او، رابطه این دو را بسیار شکننده کرده است. به نظر هم نمی‌رسد که باشگاهی در ژانویه برای خرید این ستاره پرتغالی اقدام کند و احتمالاً او برای جدایی از شیاطین سرخ باید تا تابستان آینده صبر کند.

 


Page Generated in 0.0065 sec