printlogo


کد خبر: 257775تاریخ: 1401/7/30 00:00
رئال مادرید- سویا، ساعت 22:30
میزبانی سفیدها از لشکر شکست خورده

رئال مادرید در بازی امشب مقابل سویا در سانتیاگو برنابئو به‌دنبال چهارمین پیروزی متوالی و تثبیت صدرنشینی در لالیگا است. تیم کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی بر بارسلونا، چهارشنبه شب با سه گل از فدریکو والورده، کریم بنزما و مارکو آسنسیو الچه را شکست داد و موقتاً با شش امتیاز اختلاف نسبت به رقیب ابدی‌اش در صدر ایستاد هر چند بارسلونا با پیروزی 3 بر صفر مقابل ویارئال فاصله سه امتیازی‌اش را حفظ کرد.
رئال مادرید از 10 بازی ابتدایی‌اش 28 امتیاز گرفته با 25 گل زده و 8 گل خورده. رئال تیم بی‌نقصی نبوده اما بار دیگر در اسپانیا قدرت‌نمایی کرده است. این تیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم عبور کرده و در دو بازی باقیمانده به‌دنبال صدرنشینی گروه است. این تیم از هفت بازی آخرش با سویا شش برد داشته از جمله پیروزی 2 بر یک فصل قبل در برنابئو و از سال 2008 در خانه به سویا نباخته است.
اما سویا فصل سختی را پشت سر می‌گذارد و از 10 بازی 10 امتیاز گرفته، نتایج بد باعث اخراج خولن لوپتگی شد که جای خود را به خورخه سمپائولی داد که پیش از این سابقه کار در این تیم را داشت. مربی 62 ساله آرژانتینی در چهار بازی روی نیمکت سویا یک برد و سه تساوی داشته. این تیم هفته قبل ابتدا مایورکا را شکست داد و بعد با والنسیا یک-یک مساوی کرد. سویا در لیگ قهرمانان هم اوضاع خوبی ندارد و در دو بازی باقی مانده باید پنج امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول گروه G یعنی بوروسیادورتموند را جبران کند اگر می‌خواهد در مرحله حذفی جایی داشته باشد.
 
اخبار تیمی
رئال مادرید احتمالاً در این بازی تیبو کورتوآ را در اختیار داشته باشد بعد از مشکل کمر که دروازه‌بان بلژیکی را به دردسر انداخته بود. این گلر 30 ساله شش بازی آخر تیمش را از دست داده اما آنچلوتی گفت کورتوآ شاید به بازی با سویا برسد. دنی سبایوس با مصدومیت همسترینگ درگیر است و ماریانو دیاس مقابل الچه آسیب دید. احتمالاً تغییراتی نسبت به بازی چهارشنبه در ترکیب رئال صورت بگیرد و فرلان مندی و اورلین شوامنی به جای آنتونیو رودیگر و رودریگو از ابتدا به زمین بروند.
انتظار می‌رود تانگوی نیانزو به بازی مقابل رئال برسد با آنکه در دیدار با والنسیا مجبور به ترک زمین شد. کریم رکیک، فرناندو و خسوس مانوئل کورونا هم بیرون هستند. سمپائولی شاید به دفاع چهارنفره رو بیاورد و ممکن است ایسکو هم فرصت بازی مقابل تیم سابق خود را به دست آورد.
 


Page Generated in 0.0044 sec