printlogo


کد خبر: 257774تاریخ: 1401/7/30 00:00
خبر

ثبت‌نام مجدد از کاندیداهای شمشیربازی
خداحافظی احتمالی باقرزاده

با گذشت چند ماه از ثبت‌نام کاندیداهای فدراسیون شمشیربازی، اما بار دیگر حرف از ثبت‌نام دوباره کاندیداها زده می‌شود. در حالی که انتظار می‌رفت وزارت ورزش در موعد مقرر مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی را برگزار کند، اما وزارت ورزش به‌دنبال ثبت‌نام دوباره است.
علیرضا پورسلمان، سرپرست فدراسیون در این رابطه می‌گوید: «با توجه به گذشت چندماه از نام‌نویسی انجام شده برای کاندیداهای ریاست باید درخواست ثبت‌نام مجدد را مطرح کنیم تا بر اساس آن مهلت قانونی برای نام‌نویسی مشخص شود. قصد داریم در همین هفته این موضوع را به سرانجام برسانیم.» برگزاری ثبت‌نام مجدد این پیغام را دارد که وزارت ورزش تصمیم تازه‌ای برای این فدراسیون دارد و فضل‌الله باقرزاده برای ادامه ریاست در این فدراسیون کار سختی دارد.
 

زنان هندبال از سوم آبان در اردو

تیم ملی هندبال زنان که در مسیر حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار دارد، از سوم آبان ماه به اردو می‌رود.
 به گزارش ایسنا، اولین اردوی تیم ملی هندبال زنان از ۱۳ مهر و با حضور ۳۱ بازیکن در باشگاه سنگ آهن بافق یزد آغاز شد و قرار است اردوی تیم ملی نیز با دعوت از ۲۲ بازیکن در بافق یزد آغاز شود. نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ از ۳ تا ۱۳ آذر به میزبانی اینچئون کره جنوبی آغاز می‌شود. تیم ملی ایران در این مسابقات با کره‌جنوبی، هند، استرالیا و ازبکستان همگروه است. در این مسابقات ۵ سهمیه جهانی توزیع می‌شود.


اینچه‌درگاهی دست‌بردار نیست
رئیس سابق همچنان رئیس!

فدراسیون جهانی ژیمناستیک امور فدراسیون ایران را به خوبی پیگیری می‌کند و در این شرایط به نظر می‌رسد هیچ کدام از تغییرات ایران را به رسمیت نمی‌شناسد. مسئولان وزارت چند ماهی است از صدور مجوز برای برگزاری انتخابات ایران و جلب نظر فدراسیون جهانی می‌گویند اما عدم دسترسی سرپرستان و مسئولان فدراسیون به ایمیل سازمانی، مشکلاتی را ایجاد کرده است. به طوری که فدراسیون جهانی همچنان زهرا اینچه‌درگاهی را رئیس فدراسیون ایران می‌دانند. او معتقد است که فدراسیون ژیمناستیک به زودی تعلیق می‌شود. اینچه‌درگاهی نزدیک به یک سال است که از فدراسیون جدا شده، اما هنوز نامش به عنوان رئیس فدراسیون ایران ثبت شده و این نشان می‌دهد که هیچ کدام از تغییرات اخیر مورد قبول FIG نیست. گویا انتصاب دبیر جدید فدراسیون که ارتباط نزدیکی با اینچه‌درگاهی دارد، در راستای جلب نظر رئیس سابق فدراسیون است که البته بعید به نظر می‌رسد این رویه نتیجه دهد.
 


Page Generated in 0.0059 sec