printlogo


کد خبر: 257767تاریخ: 1401/7/30 00:00
برگزاری اردوی جهانی وزنه‌برداری در آکادمی المپیک
شروع تمرین پولادمردان بعد از «رکوردگیری»


ایران ورزشی - رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان جهان قرار است آذرماه جاری به میزبانی شهر بوگاتا در کشور کلمبیا برگزار شود. رقابت مهم و معتبری که توسط فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به عنوان مرحله نخست گزینشی بازی‌های المپیک در نظر گرفته شده است. تیم ملی وزنه‌برداری ایران نیز قرار است از هفته جاری اردوهای آماده‌سازی خود را در تهران و آکادمی ملی المپیک آغاز کند. بر همین اساس، کادرفنی تیم ملی بانوان با دعوت از ۱۰ بانوی وزنه‌بردار برای حضور در دور جدید اردوی تیم‌ملی قرار است تمرینات را در هفته جاری استارت بزند. سیده الهام حسینی، الهه رزاقی، فاطمه کشاورز، فاطمه یوسفی، غزل حسینی، غزاله حسینی، پریسا نورعلی، زینب شیخ ارباب، نسیم قاسمی و ریحانه کریمی نفراتی هستند که باید روز سوم آبان ماه خودشان را به کادر فنی معرفی کنند.
در بخش مردان نیز، قرار است سعید علی‌حسینی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بعد از جلسه کمیته فنی که احتمالاً ابتدای هفته جاری برگزار می‌شود و یک «رکوردگیری» قبل از شروع اردو با معرفی اردونشینان جهانی، مرحله نخست اردوی جهانی را در تهران آغاز کند.
این در حالی است که عملکرد نه چندان مطمئن تیم ملی وزنه‌برداری در قهرمانی آسیا حالا این تیم را در شرایط سخت و دشوار قرار داده و مشخص نیست که آیا با همین وضعیت به قهرمانی جهان اعزام می‌شوند یا اینکه تصمیم دیگری برای این تیم اتخاذ می‌شود. حضور در قهرمانی جهان قطعاً شرایط دیگری دارد و سطح مسابقات متفاوت است. ضمن اینکه هنوز وضعیت برخی از ستاره‌های سابق تیم ملی وزنه‌برداری نامشخص است و کسی نمی‌داند سهراب مرادی و کیانوش رستمی تصمیمی برای بازگشت به دوران اوج خود دارند یا نه؟
اما یک چیز قطعی است و آن‌هم راه رسیدن به المپیک است که وزنه‌برداری که قصد حضور در بازی‌های المپیک را دارد، نباید هیچ رویدادی را از دست بدهد.

 


Page Generated in 0.0058 sec