printlogo


کد خبر: 257762تاریخ: 1401/7/30 00:00
خبر



شکایت استقلال علیه پرسپولیس نتیجه داد
بر اساس رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به علت توهین و افترا درباره باشگاه استقلال، با رأی قطعی به پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان جریمه مالی و یک جلسه محرومیت از همراهی پرسپولیس محکوم شد. لشکری درباره باشگاه استقلال گفته بود: «بیرون زمین امتیاز می‌گیرند و درون زمین امتیاز نمی‌دهند!» این جمله که بار روانی منفی بسیاری ایجاد کرد در نهایت با این جریمه مالی سنگین مواجه شد تا اندکی هواداران استقلال خوشحال شوند.

مدیرعامل استقلال نبود
 تیم استقلال روز گذشته میزبان تیم آلومینیوم اراک بود، بازی که بعد از جا‌به‌جایی مدیریت استقلال، نخستین بازی برای علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل جدید استقلال محسوب می‌شد، اما فتح‌الله‌زاده در بازی دیروز حضور نداشت و معاونان باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند. شاید اگر شرایط به نحوی بود که تماشاگران می‌توانستند به ورزشگاه بیایند، فتح‌الله‌زاده نیز در ورزشگاه حضور پیدا می‌کرد. مدیرعامل استقلال محبوب هواداران استقلال است و بمب ترکاندن‌های او زبانزد اهالی فوتبال است.

تقابل سه گلر
در بازی روز گذشته یک اتفاق جالب افتاد. تقابل سه گلر در این دیدار شرایط بازی را خاص کرده بود. نخست مهدی رحمتی سرمربی تیم آلومینیوم که خودش زمانی گلر استقلال بود، بعد حضور پورحمیدی گلر تیم آلومینیوم که او هم زمانی پیراهن استقلال به تن داشت و سومین گلر نیز حسینی بود که در گذشته رقیب هر دو گلر قبلی بود. تقابل سه گلری که همه از جنس استقلال بودند برای مخاطب استقلال جذاب بود.

سرمربی استقلال توجیه پذیر نیست!
 ساپینتو روی سکوها هم آرام و قرار نداشت
 ساپینتو به خاطر رفتارهایش در بازی استقلال و گل گهر محروم شد و همین محرومیت باعث شده تا در چند بازی اخیر از روی سکوها شاگردانش را راهنمایی کند. نکته مهم در خصوص ساپینتو این است که  روی سکوها هم آرام و قرار ندارد و نسبت به هر تصمیم داور واکنش منفی نشان می‌دهد. حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی گفته بود که سرمربی استقلال را در جلسه انضباطی توجیه کرده است اما رفتارهای ساپینتو نشان می‌دهد که در خصوص مسائل هیجانی اصلاً توجیه‌پذیر نیست و نمی‌تواند کنترلی روی رفتارش داشته باشد. سرمربی پرتغالی استقلال اگر در بازی دربی محروم نباشد قطعاً حرکاتی از خودش نشان می‌دهد که اهالی فوتبال را حسابی شگفت زده کند. ساپینتو تا اینجای کار در رفتارش هیچ توجیه شدنی دیده نمی‌شود.
 


Page Generated in 0.0054 sec