printlogo


کد خبر: 257755تاریخ: 1401/7/30 00:00
سوژه



خاقانی نیم فصل دوم قطعاً برمی‌گردد
 سبحان خاقانی را می‌توان یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان استقلال دانست. در روزهایی که سبحان می‌توانست خودش را به ترکیب استقلال تحمیل کند، به‌دلیل پارگی رباط صلیبی کلاً از استقلال دور شد! اما چند وقتی است که خاقانی توانسته با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به‌صورت اختصاصی تمرین کند و بزودی نیز به تمرینات گروهی اضافه می‌شود. در مورد سبحان باید به این نکته اشاره کرد که او قطعاً در نیم فصل دوم مشکل مصدومیتش برطرف شده و می‌تواند برای استقلال بازی کند. خاقانی اما این روزها برای اینکه مصدومیتش برنگردد باید زیر نظر پزشکان استقلال دست به عصا کار کند تا با صحت و سلامت کامل به میادین فوتبال بازگردد.
 
عضو جدید هیأت مدیره استقلال کیست؟
 با جدایی یک‌دفعه‌ای آجورلو از استقلال، محمد مؤمنی عضو هیأت مدیره استقلال که با آجورلو به جمع اعضای هیأت مدیره اضافه شده بود، استعفا داد و رفت. هر چند که دیگر اعضای هیأت مدیره سعی کردند این جدایی را شایعه جلوه دهند، اما مؤمنی دیگر برنگشت تا برای صندلی خالی او اعضای هیأت مدیره فکر جدیدی بکنند. این‌طور که گفته می‌شود عضو جدیدی که جای مؤمنی می‌آید قطعاً یکی از پیشکسوتان استقلال است، اما استقلالی‌ها قصد ندارند نام او را لو دهند. تا اینجای کار تنها عضو فوتبالی هیأت مدیره استقلال که از استقلالی‌های سابق محسوب می‌شود، پرویز مظلومی است. در هر تیمی اتاق هیأت مدیره باشگاه باید اتاق فکر باشد و بهترین تصمیمات در آن گرفته شود؛ اما در باشگاه‌های لیگ برتر ایران بعید است که این اتاق فکر کار چندان مثبتی انجام دهند! در بسیاری از موارد هم نسبت به هر خبری ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند.
 
جباری به استقلال برمی‌گردد
 علی جباری همان سلطان استقلالی‌ها که مدعی است لقب سلطانی که به علی پروین داده شده الکی است و او نخستین سلطان فوتبال ایران بوده است؛ به احتمال زیاد دوباره در کنار استقلالی‌ها قرار خواهد گرفت. البته در مورد جباری باید این نکته را متذکر شد علاوه بر توانایی‌هایی که هنگام فوتبال بازی کردن داشته اخلاق‌های خاص خودش را دارد و از این بابت هم فوتبالی‌ها او را فوتبالیست خاصی می‌دانستند. علی جباری به‌عنوان پیشکسوت استقلال اما در فصلی که گذشت و زمان مصطفی آجورلو کاملاً از جمع استقلالی‌ها دور ماند ولی علی فتح‌الله‌زاده که همیشه مدعی است احترام خاصی برای پیشکسوتان استقلال قائل است قصد دارد جباری را به استقلال باز گرداند. احتمال دارد که فتح‌الله‌زاده کمیته پیشکسوتان را راه‌اندازی کند و پیشکسوتانی مثل جباری که از تیم استقلال دور مانده‌اند به عرصه فوتبال باز گردند. جباری مدت طولانی است حتی با اصحاب رسانه نیز صحبت نمی‌کند و در سکوت خبری به کار خود ادامه می‌دهد.
 


Page Generated in 0.0054 sec