printlogo


کد خبر: 257735تاریخ: 1401/7/28 00:00
خبر



پرداخت پاداش به پایه‌ها

باشگاه پرسپولیس پاداش بردهای تیم‌های فوتبال پایه در رده‌های مختلف را به حساب اعضای آکادمی واریز کرد. ‌رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی پاداش تمام تیم‌های فوتبال را پرداخت کرده که بابت میزان واریزی قراردادهای فصل جاری اقدامی نداشته است. اعضای تیم بزرگسالان پرسپولیس تاکنون ۲۰ درصد رقم قرارداد به همراه پاداش‌هایشان را دریافت کرده‌اند اما تیم‌های پایه نیز بدون دریافت قراردادهای خود تنها پاداش گرفته‌اند که میانگین پاداش برای هر نفر بین یک تا سه میلیون تومان است.
 
درویش در کیش

صبح روز گذشته رضا درویش به همراه مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس جهت بازدید از غرفه سرخپوشان ایران در نهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی وارد جزیره کیش شدند.
 
خبر قربانزاده درباره واگذاری بعدی

در نشستی که رضا درویش و حسین قربانزاده رئیس سامان خصوصی‌سازی در نمایشگاه بورسی کیش داشتند قربانزاده از عرضه بلوکی سهام پرسپولیس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اقدام و برنامه‌ریزی برای این منظور و اجرای فاز بعدی واگذاری سهام، در حال انجام است. در همین ارتباط سعی خواهیم کرد هفته آینده از هیأت واگذاری برای انجام این امر مصوبه بگیریم.
 
گزارش باشگاه به کمیته مصارف

به گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی با توجه به اینکه ده درصد سهام شرکت به مردم واگذار شده است، پرسپولیس در مسیر حمایت از حقوق سهامداران گام برمی‌دارد. فعالیت‌های شرکت در حال رصد شدن است و نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس به مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی، پایبند بوده است. در عین حال قرار شده باشگاه در هفته آینده گزارشی را برای کمیته مصارف آماده سازد و برای اخذ مصوبه از این کمیته، درخواست‌های باشگاه نیز ارائه می‌شود.
 
روز داغ غرفه پرسپولیس

غرفه شماره ۲۳ نمایشگاه بین‌المللی کیش، دومین روز برگزاری خود را با حضور گسترده مدعوین خود پشت سر گذاشت و نکته جالب توجه، بازدید اهالی بازار سرمایه و پول و بیمه کشور از غرفه پرسپولیس در این نمایشگاه بود. دکتر مهدی کرباسیان معاون سابق وزیر صمت، مدیران شرکت پتروشیمی پارس، شرکت باربد فعال در حوزه رمزارز و بلاکچین و گروه مشاور سرمایه‌گذاری ترنج به همراه خیل عظیمی از خبرنگاران حوزه بازار سرمایه اشتیاق و علاقه‌مندی خود را به باشگاه پرسپولیس ابزار نمودند و خواستار گسترش همکاری‌ها برای توسعه فعالیت‌های این باشگاه در بازار سرمایه شدند.


Page Generated in 0.0058 sec