printlogo


کد خبر: 257728تاریخ: 1401/7/28 00:00
خبر


تمرین آخر بعد از جلسه فنی
دیروز در آخرین جلسه تمرینی قبل از سفر به انزلی پرسپولیسی‌ها بعد از حضور در جلسه فنی، تمرین خود را آغاز کردند .تمرین با انجام راندو در قالب سه گروه آغاز شد. سپس استارت‌های سرعتی کوتاه در دستور کار قرار گرفت و بعد از آن مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند انجام شد. به غیر از حامد پاکدل سایر بازیکنان در تمرین حاضر بودند .عیسی آل‌کثیر نیز این روزها فعلاً تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند. بعد از این تمرین که یک ساعت به طول انجامید سرخپوشان راهی فرودگاه شدند تا با پرواز به رشت و سپس به انزلی بروند.

انتشار نامه وام 138 میلیونی
باشگاه پرسپولیس برای شفاف‌سازی در خصوص وام دریافتی این باشگاه از بانک شهر، طی نامه‌ای به سازمان بورس؛ مبلغ، تاریخ سررسید و تعداد اقساط  وام دریافت شده از سوی باشگاه پرسپولیس را به طور شفاف اعلام کرد که طبق آن سرخپوشان در مجموع مبلغ 138 میلیارد تومان تاکنون از بانک شهر وام دریافت کرده‌اند. بر اساس نامه منتشر شده از سوی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در پنج مرحله اقدام به دریافت وام از این بانک کرده است و با احتساب سود باید مبلغ 151 میلیارد و 159 میلیون تومان به مرور زمان به بانک پرداخت کند. تضامین کلیه تسهیلات باشگاه پرسپولیس از محل مبلغ درآمد بورسی این باشگاه که نزد بانک شهر سپرده‌گذاری شده است ، خواهد بود.

سفر به انزلی با هواپیما و اتوبوس
روز دوشنبه برخی رسانه‌ها اعلام کردند که باشگاه پرسپولیس برای سفر به انزلی دو دستگاه اتوبوس تهیه کرده و قرار است اعضای تیم به صورت زمینی راهی استان گیلان شوند؛ ادعایی که به زعم این رسانه، با نارضایتی یحیی گل‌محمدی همراه شد. اما مسئولان باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرده و اعلام کردند این باشگاه مثل سایر مسابقات پرواز چارتر را برای سفر به انزلی تدارک دیده و پرسپولیس با هواپیما راهی شمال کشور خواهد شد .دیروز ساعت 16:30 بازیکنان بعد از تمرین با هواپیما به رشت رفتند و با اتوبوس از رشت راهی انزلی شدند. همچنین به ادعای مسئولان باشگاه پرسپولیس بهترین شرایط اقامت برای اعضای تیم در نظر گرفته شده است.


Page Generated in 0.0053 sec