printlogo


کد خبر: 257727تاریخ: 1401/7/28 00:00
زارعی: پرسپولیس نباید رامین را از دست می‌داد
یحیی حق دارد به خاطر زمین بد از باشگاه ناراحت باشد

مسعود زارعی مدافع راست سابق پرسپولیس معتقد است بازی با ملوان تحت هر شرایطی برای پرسپولیس سخت و دشوار است، به همین دلیل معتقد است بازیکنان پرسپولیس نباید آن دیدار را برای خودشان بازی آسانی در نظر بگیرند.

ناصر قراگزلو
خبرنگار

از پیروزی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان بعد از دو بازی که پرسپولیس بردی کسب نکرده بود حرف بزنید؟
پرسپولیس در نیمه اول بازی خوب و تهاجمی را ارائه داد و به گل هم رسید و فرصت داشت تا در همان نیمه یکی دو گل دیگر هم به تیم رفسنجانی بزند. متعاقب آن در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس بیشتر بازی را اداره کردند چون بعد از دو بازی که تنها یک امتیاز گرفته بودند برد و کسب سه امتیاز برای‌شان از هر نکته دیگری مهم‌تر و با اهمیت‌تر بود که خوشبختانه به این مهم در مقابل تیم خوب و منسجم مس رفسنجان رسیدند.
دیدار مقابل ملوان را در ورزشگاه انزلی برای پرسپولیس چگونه ارزیابی می‌کنید؟
بازی در انزلی همیشه برای پرسپولیس و استقلال سخت بوده است و حالا این بازی چه با تماشاگر باشد چه نباشد برای سرخپوشان دیدار آسانی نخواهد بود. ملوان تا به اینجا جایگاه خوبی نداشته اما برای بازی در خانه حریف نباید به جایگاهش در جدول توجه داشت. من بازی ملوان مقابل هوادار را به دقت دیدم، بازی‌ای که در آن تیم ملوان کیفیت خوبی را با وجود باخت ارائه داد. تیم استقلال هم در شرایطی از سد تیم ملوان گذشت که زمانی که بازی با نتیجه یک بر یک مساوی در جریان بود تیم ملوان دو بخت مسلم گلزنی داشت که اگر از این دو فرصت استفاده می‌کرد شاید نتیجه جز باخت سه بر یک مقابل استقلال به دست می‌آمد.
دیدار مقابل مس کرمان را برای سرخپوشان چگونه ارزیابی می‌کنید؟
برای این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود پرسپولیس قادر است تیم کرمانی را شکست دهد و با برد و ان‌شاءالله صدرنشینی به استقبال تعطیلات برود.
در رابطه با قهرمانی پرسپولیس در بین مدعیان متعدد چقدر خوشبین هستید؟
به نظرم لیگ امسال با حضور مدعیان متعدد شرایط بسیار جذابی را برای قهرمانی به وجود آورده است از همین‌رو جنگ قهرمانی در لیگ بیست و دوم بسیار سخت است اما در این جنگ سخت من شانس قهرمانی پرسپولیس را بیشتر از سایر مدعیان می‌دانم.
بعد از جام جهانی چه شرایطی را برای لیگ متصور هستید؟
بعد از جام‌جهانی لیگ‌مان دچار افت خواهد شد. یکسری از بازیکنان هم و غم‌شان جام جهانی است و به نظر به غیر از لژیونر‌ها بازیکنان خیلی کمی از لیگ داخلی فرصت بازی پیدا خواهند کرد، به همین دلیل بازیکنانی که بازی نمی‌کنند و همچنین مدت‌ها تعطیلی لیگ حتماً موجب افت بازیکنان ما برای بعد از جام جهانی خواهد شد.
در رابطه با دانیال اسماعیلی‌فر که مدت‌ها در پست او بازی کردید چه نظر فنی دارید؟
بازی در استقلال و پرسپولیس همیشه سخت‌تر و متفاوت‌تر از سایر تیم‌های داخلی است، به همین دلیل ما تاکنون نتوانستیم چهره موفقی که از دانیال در ذوب‌آهن و سپاهان دیدیم را در پرسپولیس شاهد باشیم و حضور پررنگ و مثمر‌ثمری را از دانیال شاهد نبودیم. به نظرم سرمربی پرسپولیس باید رامین را حفظ می‌کرد و این بازیکن را از دست نمی‌داد چه بسا که اگر رامین از ابتدای فصل در اختیار پرسپولیس بود حتماً به گونه‌ای آماده می‌شد که بسیار می‌توانست به پرسپولیس کمک کند و با حضور بازیکنی بلندزن مانند لوکادیا حتماً ارسال‌های رامین بسیار به کار پرسپولیس می‌آمد.
در رابطه با حضور دیاباته در پرسپولیس چه نظری دارید؟
دیاباته حتماً در پرسپولیس جواب می‌دهد چون یحیی بی‌جهت او را به خدمت نگرفته است و با علم به این موضوع که قدرت تهاجمی تیمش را به حداکثر برساند، دیاباته را خریده است که حتماً نقشش در طول فصل به خوبی مشخص خواهد شد.
سرمربی سرخپوشان در رابطه با کیفیت زمین چمن بد محل تمرین پرسپولیس شدیداً از آن انتقاد کرده و حتی بعضی از نتایج و بازی‌های پرسپولیس را هم با این موضوع مرتبط دانسته!
دقیقاً سرمربی پرسپولیس حق دارد که از کیفیت بد محل تمرین پرسپولیس شاکی باشد چون زمین ابزار اولیه و مهم یک مربی است که نقش غیر قابل انکاری در بازی یک تیم دارد، از همین رو باشگاه وظیفه دارد که بهترین محل تمرین را برای تیمی که مدعی اصلی قهرمانی و پرطرفدار‌ترین تیم ایران محسوب می‌شود فراهم سازد.
حرف آخرتان پیرامون چه مسأله‌ای است؟
من خوشحالم که می‌بینم سرمربی پرسپولیس از عمری که بازیکن تیم‌های پایه پرسپولیس است به خوبی بهره می‌گیرد؛ بازیکنی که قدرت بدنی و تکنیک خیلی خوبی دارد و قادر است که مشکلات پرسپولیس را برطرف سازد، از همین رو بعد از عبدی و عمری امیدوارم سرمربی پرسپولیس بازیکنان بیشتری را از تیم‌های پایه در پرسپولیس بازی بدهد.


Page Generated in 0.0063 sec